Upravená Jawa 634 s díly z 640 a 639
Výška jezdce: 189 cm
Recenze
Byla to moje první "legální" motorka, hned po pionýru bez dokladů :). Když jsem ji koupil, tak to byla jen 634 s naplácanými díly z 640, ale jako základ pro dotažení to nebyl špatný.
Jako první přišly na řadu úpravy pro lepší spolehlivost motorky, tzn. motoru. Jako nová ložiska, gufera, celkové přetěsnění motoru, vyleštění kanálů a jako třešničku dostal motor komplet černý vyplovací lak. Další byly na řadě výfuky, které byly zkráceny a zešikma zařezány konce. Celé výfukové potrubí taktéž dostalo černou povrchovou úpravu. S bezkontaktím zapalováním VAPE motor fungoval na výbornou a najezdili jsme spolu za čtyři sezóny asi 20 tisíc.
Doma vyrobená palubní deska s led diodami a zabudouvanou spínačkou, to je jako spousta jiných věcí dílo mého táty. Šikula kluk :)
Klín pod motor jsem si laminoval podle rad jednoho pána, už jsi ani jméno nepamatuju, ale někde jsem našel, že si vyráběl nějaké díly z laminátu a prostě jsem ten klín pod motor chtěl a koupit nikde nešel, tak jsem ho musel vytvořit.
Předposlední úpravou byl předek z Jawy 639, jelikož na klasických teleskopech mi prasklo uložení osy předního kola a těžko říct kolik svatých nade mnou tenkrát drželo stráž, protože v 90km/h upadené přední kolo, no, mohlo to dopadnout všelijak. Naštěstí si jen kolo sedlo do blatníku, který zevnitř pěkně vybrousilo, a mně se podařilo bezpečně zastavit.
Poslední byla úprava štítku z kladické jawácké masky a její umístění pěkně nad světlo.
Teď už jezdí pro jiného ...
pěkný, hlavně ty tmavý válce s leštěnýma hramana jsou super
mě se to líbí
Tak u té palubky šlo hlavně o funkci a zástavbovou velikost, krása zrvna nebyla na prním místě
Až na tu palubku Super. Docela hezký.