Je to stroj, jede jak šlak a málo žere, co si víc přát ... snad jedině enduro
První dojmy - Po přechodu z čezety padla do ruky hned, hlavně výkonově :-D
Doplňky na motorce - dělaný nosič, kufr
Recenze
Když jsem ji koupil byl jsem nadšenej. To pominulo, jakmile jsem zjistil kolik mi prodejce zatajil závad a problémů. Nadšení vystřídalo velké zklamání a pomalu jsem se pustil do oprav. Teď je motorka v pořádku a už podnikla i několik výletů za hranice. Spotřeba začíná na 4 litrech při rychlosti kolem stovky a nepřekročí 5,5. Ze začátku mi dělala problém hlavně hmotnost, zastavit a udržet to na kolech, ale už jsem si zvykl. Nehodí se ale na delší cesty, strašně z toho bolí ruce a po čase i záda. Absolvoval jsem asi 800 km nonstop jízdu a už nikdy Taky se světlem udělali soudruzi z Koreje někde chybu. Čočky vypadají sice efektně, ale moc to nesvítí a seřídit to jde jen nahoru a dolů, ale zaostřit nebo poladit do stran už to nejde. Zlatá parabola.
Tak světla už jsou vyřešený, opět zatajená závada. Světlo mělo uvnitř vyrvaný klouby nastavení čoček. V motocupu jsem sehnal nové světlo a je to o hodně lepší, už můžu jezdit i za tmy.
Kromě světel jsem si konečně pohrál i s nosičem kufru. Vzhledem k (až lichvářským) cenám jsem si to nakonec vyrobil doma podle motorky a kufru.
Tak jsem byl dneska opět na STK. Minule se jim nelíbil výfuk a brzdové destičky. Výfuk neměl údajně homologaci a destičky byly sjeté. Nové destičky byly skoro stejné jako ty "ojeté" a výfuk jsem koupil úplně ten stejný. Na STK začal technik zase zkoumat a když jsem mu ukázal doklady o koupi, téměř neznatelný rozdíl mezi starými a novými detičkami a homologační papíry od nového výfuku, tak zrudl a odešel pro samolepku. No, vlastně jeden rozdíl v těch destičkách byl - ty nové skoro nebrzdí, ale to je zřejmě v pořádku. Možná to byl jen pokus o pětikilo do kapsy, ale to se asi nikdy nedozvím.
V pátek mě motorka zklamala. Při předjíždění kolony aut mi najednou vyplo zapalko a hotovo. Tak jsem sjel na krajnici a začal zkoumat, co by to asi mohlo být. Rozdělával jsem i relátka, ale bezvýsledně. Najednou to zase jelo. Až doma jsem podle schematu našel problém v "chcípáku" na řídítkách. Už to zase šlape jak hodinky. O velice ochotných motorkářích, kteří projeli bez zájmu okolo, se radši ani zmiňovat nebudu, jistě to znáte sami.
Ahoj, jde to ale dře to a dle doktorů už to asi lepší nebude. Dělali co mohli. I psychika je jiná, na každé křižovatce čekám, kdy mi tam někdo vjede. Na motorce už jezdím pouze díky ochotným lidem na youtube, kteří si natáčí jízdy a dávají to na net, ale doopravdy už se asi nesvezu. Zubatá má setsakra ostrý drápy a podruhé by mě už nemusela pustit.
Zajímavé čtení. Doufám že už jsi v pohodě.
super stroj, případné potřebné díly seženeš na www.hyosungmoto.cz
Tak nastala velká změna, hyosung odešel do motorovýho nebíčka a mě tady naštěstí nechal. Cestou do práce mi vjel z vedlejší do silnice nějakej páprda, napřed zastavil jako by dával přednost a na poslední chvíli tam vjel. On totiž nevěděl, že je na vedlejší, myslel, že dává jen přednost zprava. Já jsem jel bohužel po hlavní zleva a tam on nekoukal. Motorka je na odpis, ikdyž jsem jel 70, po 4 operacích jsem jak terminátor,ale jen co se železa týče. Mám sešroubovaný koleno, obě zápěstí taky a jednu ruku mi hyzdí železná konstrukce zavrtaná skrz tkáň až do kosti. O jizvách už radši ani nemluvím. Jsem odkázanej na pomoc, sám se ani nezvednu, ikdyž doktoři říkají, že budu zase v pořádku. Uvnitř už to ale nebude nikdy ono, těch 16 dnů na zádech v nemocnici si vybralo krutou daň - na motorku už asi nikdy nesednu
Vzkaz pro všechny - dávejte pozor i na ostatní, to, že auto před křižovatkou zastaví neznamená, že vám dává přednost.
Sice nejni tak červený, jak ten můj drobeček, ale aj tak je to kočičák...