Uprava z cestne verze na snow verzi (inspirace modelem YBR 125 G)
Recenze
1. Vymena predneho blatnika za UFO
(pri tom povodnom urobite v blate 2 metre a koleso sa Vam zablokuje)
2. Kompletne odstrojenie kabelaze od svetla, aby sa mohlo viest ponad blatnik a podkovu vidlice.
3. Vymena prednej gumy za Heidenau K41 3.00
(vdaka vacsiemu priemeru kolesa predna brzda uz nie je taka jedovata)
4. Vymena zadnej gumy za Metzeler 6Days Extreme Minienduro FIM 110/80
5. Vymena koliecka (z 14z na 13z)
toto kratsie sprevodovanie dovoli urobit par okruhov dokonca aj na motokrosovej trati. Komu by bolo stale dlhe, moze si este vzadu vymenit rozetu z 45z na 49z. V tomto pripade si treba objednat dlhsiu retaz o dva clanky.
6. Ohnutie tycky k zadnemu bubnu, aby zadne koleso s vacsou sirkou o nu neskrtalo.
7. Nastavenie zadnych pruzin na najtvrdsiu polohu.
Vysledok: o 200% viac zabavy s YBR nielen na ceste, ale aj v terene a snehu.
Paradni
Jak jsi tam prosimte pridelal ten predni blatnik?
Zprevodoval jsem namisto originalnich 14/45 > 13/49 a hned po par metrech jsem si uvedomil, ze fun factor nezalezi ani tak na vykonu motoru ale na ultra kratkem zprevodovani. Material JT spocket a DID 428 VX.
No a YBR ma jeste jednu zasadni vyhodu (krome nizke hmotnosti) > na snehu - oproti ostrym endurum - vyrazne nizsi teziste.
...