Skvělé letní vozítko, co vypadá hustě! Úpravy, kterých je celkem dost popíšu v deníku.
Výška jezdce: 175 cm
Recenze
Pro velký úspěch prvního MadAsse, kterého jsem koupil nového za 20 ticek (kterého už mám v profilu) a který mi byl pro velkou oblibu "zabaven", jsem koupil ještě jednoho, taktéž za levno a taktéž takřka nového s najetýma 270km. A jelikož teď zrovna nemám co napráci (KTM jsem prodal a CRF bude asi až po novém roce), toho svého "oslíka" jsem se rozhodl trochu potunit.
To že je to zajímavej a účelnej strojek s dvácovým motorem, s kterým se to dá do zatáček, díky "motardovým" kolům a slušnému podvozku mastit i přes 100 km/H jsem zjistil už u toho prvního, co jsem koupil někdy v létě.Ale tím, že na něm začal jezdit hlavně otčím (do té chvíle najel 25 tis na Yuki SMILE 100, kterého ale odložil), se stal "staříkovým" přibliživodlem a já jsem se u něj nemohl pustit do nějakých těch obsáhlejších úprav.Takže jsem si koupil ještě jednoho pro sebe, na kterém jsem se mohl trochu vyřádit.
Jelikož je to sice poměrně kvalitní, ale čistokrevná čína, vyráběná pod dohledem německé firmy Sachs, přes to bylo potřeba "dodělat" pár detailů a projít co se týče šroubů a spojů detailně celou motorku.Přecijenom je to malej motocykl stylu "skládačky" a při těch 110 km/H je to celkem o hubu, kdyby mělo něco zásadního při té rychlosti povolit. Jízda na tomhle přibližovadle je velice zábavná,...v podstatě je to takovej nekapotovanej skůtr (tedy žádná ochrana před špatným počasí), ale díky sportovnější konstrukci, dobrému podvozku a slušnému motůrku LIfan (který se dá dost pladit) se na tom dá slušně polítat po městě a mimo město vás to doveze kam potřebujete a ještě si u toho užijete zatáčky po okreskách.
U nás tohle moto není moc rozšířené,...přecijenom ta cena těch 50-ti tisíc za co se to u nás prodává je docela dost, ale v cizině je to celkem hit s velkou fanouškovskou základnou,...MadAss TUNING .
V podstatě je to hlavně taková motorka-přibližovadlo pro denní potřebu, když se nechce vytahovat velké moto a jen tak s kokosem na hlavě, slunečníma brýlema v tričku a kraťasech v léte pojezdit kolem komína.Svým konstrukčním řešením je to zajímavej strojek pro oči lidí a pro své zaměření a možnost tuningu, je to taková hračka pro radost.
Ale abych to jen nebagatelizoval,...tak trochu i důvod, proč jsem k tomu prvnímu, co mi "tatík" zabavil bylo to, že přišel s tím, že na tom pojede příští rok v červenci do Francie, se podívat na Tour de France a do Santiága de Compostela ve Španělsku.A jak jsem pro každou legraci, napadlo mě, že bych právě koupil MadAsse ještě jednoho a absoloval cestu s ním.Už jsem mluvil i s pár lidma kolem motonovin, že by měli o reportáž z této cesty zájem,...přecijenom dva "šílenci" na dvou MadAssech brázdící měsíc evropou, to není tak časté.
Tuhle zajímavost jsem neznal, popravdě pro mě inspirace do stáje .
Líbí se mi Tvůj tuning, dávám 10
To je stroj!
Parádně vyladěnej oslík
10b
jj tak to znam,tady na ostrove je ted poradnej parak...jezdim jak pises jen tricko a sortky a parada...zadne zacpy zadne cekani a super spotreba,jako ostrovni vozitko si to uzivam ... mam najeto 7tis a porad uvazuju nad Sicilii,ale letos uz to asi nedam... no drz se a ozveme se