Modra Yamaha Fazer8 s ABS, ramem motoru, centralnim stojanem a nosicem s hornim kufrem.
První dojmy - Proti autoskole krasne nizko tezsite (asi dava trosku smysl kdyz za mnou nikdo nesedi ;) S mojimi 188cm stale pohodlne sezeni i na delsi trasy. Do 6t otacek mirna a klidna, po meste se da jezdit jen na jednicku a sestku :)
Doplňky na motorce - Centralni stojan, padaci ram, nosic zadniho kufru, tankbag
Recenze
Moje prvni motorka. Skoncil jsem u ni po te co Yamaha prestala vyrabet FZ6 Fazer. Mel jsem trosku obavy z velkeho vykonu, ale nakonec to je ok. Jsem zatim klidny a ona je hodna.. :) Pro jistotu jsem vzal verzi s ABS, pridal ram motoru, centralni stojan a nosic.
Sezona 2011:
Prvni jizda 30.7., posledni 6.11. Mame spolu ujeto 3838km, vetsinou v dolni casti otackomeru. Technicke problemy podle ocekavani zadne. Kocce se nechtelo startovat po cca tydenni prestavce. Po pomoci plynem a prvnim nastartovani v dany den, ale uz startovala jak mela. Problem po cca mesici vymizel. Zda se, ze baterka nebyla od vyroby uplne nabita a jizda v nizkych otackach ji uplne nepomahala.
Sezona 2012:
Prvni jizda 25.2., posledni nekdy v pulce listopadu. Po zime jsme nastartovali hladce na 3. pretoceni. Absolvovali jsme Motoskolu Landa, Motoskolu Srsen, Orli hnizdo, Slovakia Ring, a par kratsich vyjizdek. Celkove mame najeto 8725km (tzn. 4887km za 2012) Mel jsem v planu prekonat 10000km ale nepodarilo se. Mezi technicke problemy muz pripsat maximalne vibrace casti kapoty pri 3000ot. Po dotazeni sroubku zas ok.
Sezona 2013:
Prvni jizda 5.4. ve 2°C a to rovnou na garancku po roce/10000km. Tachometr ukazoval 8777km.
Typ motoru: kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu
Zdvihový objem: 779cc
Vrtání x zdvih: 68.0mm x 53.6mm
Kompresní poměr: 12.0 : 1
Maximální výkon: 78.1kW (106.2PS)@10000rpm
Maximální točivý moment: 82.0Nm (8.4 kg-m)@8000rpm
Systém mazání: zásoba oleje v klikové skříni
Karburátor: Elektronické vstřikování paliva
Typ spojky: mokrá, vícelamelová s vinutými pružinami
Systém zapalování: elektronické cívkové zapalování
Systém startování: Elektrický
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Koncový převod: Řetěz
Podvozek:
Rám: Diamond
Systém předního odpružení: Upside-down telescopic fork, 43mm vnitřní trubka, Kayaba
Přední zdvih: 130mm
Úhel sklonu: 25stp.
Stopa: 109mm
Systém zadního odpružení: kyvná vidlice, Kloubový motokros s nastavením předtížení pružiny), SOQI
Zadní zdvih: 130mm
Přední brzda: Hydraulická s dvojitým kotoučem, 310mm, Sumitomo
Zadní brzda: Hydraulická jednokotoučová, 267mm, Nissin
Přední pneumatika: 120/70 ZR17M/C (58W), Bridgestone BT021
Zadní pneumatika: 180/55 ZR17M/C (73W), Bridgestone BT021
Rozměry:
Celková délka: 2140mm
Celková šířka: 770mm
Celková výška: 1225mm
Výška sedla: 815mm
Rozvor kol: 1460mm
Minimální světlá výška: 140mm
Mokrá hmotnost včetně náplní: ABS 220kg
Kapacita palivové nádrže: 17 litrů
Kapacita olejové nádrže: 3.8 litru
Pěknej Fazer ať slouží 10b
nadhera !!
moc pěknej kousek 10b
Krásná
Asi podobny profil jako ma malickost
Rád Tě uvidiím v nějaké zatáčce na ležato se strachem v
očích co to vlastně deláme