Moje vysněná. Až na několik detailů v původním stavu a dost slušně zachovalá.
Výška jezdce: 187 cm
Recenze
Dlouho jsem sháněl a čekal, až jsem se dočkal. Dnes jsem ji přivezl. Bude o ní slušně postaráno. Čeká jí leštění a postupná výměna některých nepůvodních dílů. Chromy jsou zachovalé, lak mírně omšelý, ale původní. Co s ním uvidím až po důkladné očistě a vyleštění. Už se těším, až ji vyvezu na nějakou veteránskou akci. To je, ovšem bohužel, otázka příští sezóny.
27.10.2011 Pořádně jsem ji umyl, trochu poleštil a konečně jsem si našel čas ji podrobit technické prohlídce a přihlásit ji na sebe. Jak je vidět na posledních dvou fotkách, pěkně prokoukla...
26.5.2012 Posháněl a vyměnil jsem nepůvodní díly (páčky, zrcátko), vyměnil řetězovou sadu, která byla úplně na šrot, namontoval novou zadní gumu, sehnal slušné originální výfuky, trochu jsem je zrestauroval a namontoval, a narychlo jsem Jawku poskládal, abych se s ní mohl zúčastnit jízdy historických vozidel okolím Plzně. Úplně posledním krokem byla montáž registrační značky. Byla to první oficiální a především delší jízda a proběhla bez poruchy. Při rozjezdu na jedničku Jawka škube a rozjíždí se trhaně (asi bude něco se spojkou), ostatní kvalty padají bez problémů. Dokonce, přestože nemá poloautomat, se dá bez problémů za jízdy řadit bez spojky. Motor není extra tahoun, asi by potřeboval péči odborníka, což já, bohužel, nejsem. NEBRZDÍ!!! (porovnávám s BMW K 1100LT), takže bylo i trochu adrenalinu. Jinak to byla paráda.
Pokud mi to vyjde, rád bych s Jawkou letos navštívil Melechovský okruh v Ledči nad Sázavou a Tajný závod v Bílých Poličanech, což jsou akce pro motocykly ČS výroby, o kterých vím a možná ještě nějaké další, o kterých dosud nevím. Tam mám jenom strach z dojezdu po vlastní ose a z návratu, takže do místa konání, pro jistotu, pojedeme na vozíku (asi, ještě nevím..).
Nejdůležitějším poznatkem z dokupydávání je, že klasické šrouby se zářezem na rovný šroubovák prostě neseženeš. Mají jenom čínské křížové, nic moc kvalita. Nebylo žádné lakování a chromování, zůstane v tom stavu, jak se zachovala.
14.9.2012 Tak to vyšlo fifty fifty. Do Poličan jsem se nepodíval, pro poruchu elektroinstalace (později zjištěn vadný uhlík dynama) jsem zůstal trčet v Žebráku na náměstí, než si pro mě přijel syn s vozíkem. Na Melechovák už jsem ale dojel. Tam bez problémů, zpátky jedna rozborka/sborka karburátoru a jednou profouknutí sítka palivového kohoutu. Jinak celkem šest hodin v sedle a cca 400 km v jednom dni a v pekelném vedru a bez dalších komplikací. Jenom jsem potom pár dní nevyhledával posedávání, protože jsem byl poněkud indisponován v oblasti gluteus maximus (prdel).
Opravdu krásná. Tenhle typ má svoje kouzlo, chválím původnost - ještě vyměnit ty páčky a bude to super
Máš pravdu, hodně prokoukla a vzhled dělá hodně...hlavně že už je i papírově tvoje a tak zbývá jen jezdit.
Moc pěkná, závidím skoro dokonalou původnost.
Nádherně zachovalá
Moc pěkná a ať se renovace podaří