PROFIL MOTORKY

Honda CBR 900RR Fireblade (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Toncek
Vloženo 27.9.2011
Aktualizováno 26.7.2021
Zobrazeno 1 222x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co o ní jenom napsat... velká a charizmatická!

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Motorka je ze stare skoly. Je velka, tezka, ale v zatackach velmi obratna, nicmene moderni litry sou preci jen uz trochu jinde. Podvozek je kapitola sama pro sebe. Ten Honda vzdycky umela a stale umi a i pres to, ze motorka ma 17let, tak v zatackach drzi krasne stopu a zehli vsechny nerovnosti. Hodil by se tlumic rizeni, ktery by pri prudkych vyjezdech krotil riditka, ktera maji sem tam tendenci se rozkmitat, ale to uz clovek musi jet opravdu palbu.

Recenze

Zatím se seznamujeme, takže časem přibude i víc textu s postřehy. Ale co se musí nechat, že předchozí majitel se o ní staral ukázkově a zatím se nevyskytly žádný závad.

Má sice najet skoro 80000,ale na motoru to není znát a originální lak mluví za vše.

23.10.11
Tak už spolu máme konečně najeto prvních 400km a musím říct, že naprostá spokojenost. Motorka je na místě poněkud těžkopádná (taky má svých 200kg), ale jakmile se člověk rozjede,tak ta váha zmizí. Do 5tisíc se nic moc neděje, motorka si brumlá, řetěz se točí, řidítka i stupačky vibrují. Nad 5k už motor ožívá a dá se s ním jet svižněji a nad 7k...

Z čeho jsem byl celkem paf je relativní pohodlí, který tahle motka skrývá. Sem sice prcek (177cm,70kg), ale ani po 200km vkuse sem si nepřipadal jako Pinokio. Ale více zkušeností až v příští sezóně.

10.05.15

Tacho 90 000Km bez par drobych. Motor je vlastne uz po smrti, takze Vsem zajemcum o tento model doporucuji koukat po modelech do 32 000Km... Ty motory se totiz po prekonani pomyslne magicke hranice 80tisic se zacnou sypat bez varovani.

Cestu na Grossglockner jsem absolvoval se stazenyma pulkama jestli vubec dojedu, protoze preci jen to neni nejmladsi kousek. Navic pri prijezdu vydatne prselo a Hondam se obecne sypou altiky a elektrika... Co dodat... dojel sem. Jedine co mohu vytknout je chcipani ve vyssich nadmorskych vyskach, ktere se da korigovat zvysenim volnobehu.

A ted trochu vazneji.
Da se na ni ujet i 850km za den, ale to uz je relativne masochisticka zalezitost i pres to, ze motorka skyta mnoho mista.

Zavady jsem na moto zatim resit nemusel. Spis jen spotrebak.
Dostava pravidelne kazdy podzim novy olej, byly repasovany tlumice, menily se spojkove lamely a uz ponekud vymackane pruziny a letos zkusim Battlaxy S20 misto jiz osvedcenych Metzeleru Sportec M3. Tak snad to nebude krok vedle.
Dale ma pancerove hadice a tvrdacke tuningove blinkry nahradily blinkry puvodni (blikalo to jak svetluska ve dne). Z ladaku Viper vychazi nadherny zvuk radoveho 4valce krmeneho karburatorem. Ten je nutne cas od casu vycistit, ale neni to zadna hruza (teda az na sundavani). Po sezone nas bude cekat pretesneni vetilovych gufirek, ktere uz nedrzi uplne tak jak by meli, ale ubytek oleje dlouhodobe nepozoruji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jelzin1
Jelzin1 napsal 03.07.15 v 01:08 10b.

palec hore Treba se nekdy potkame a predas nejake zkusenosti

Ace84
Ace84 napsal 20.05.15 v 16:49 10b.

Mazel.

Jawapico
Jawapico napsal 04.06.12 v 21:43

10b

Saphira
Saphira napsal 08.10.11 v 10:35

Krásnej Fárošek, ten nejhezčí Hezky se o něj starej Hodně šťastných km & vždy kolama na silnici.

Ninjista
Ninjista napsal 27.09.11 v 17:36

Parádní kus od Blejdíka

Více komentářů



TOPlist