Stále klasický bandit, ikdyž převrtaný na 650, stále vzduchem chlazený a krmen karburátory. Jen škoda, že místo chromu jsou budíky plastové, ale design je stále "to pravé"
Recenze
Je to poměrně těžká mrcha, což se jeví hlavně během manévrování na místě. Během jízdy se ale vede velmi příjemně, je to takové hravé kotě. Design není žádným výbuchem emocí a exklusivity, ale rozhodně neurazí. Je to klasický motocykl v pravém slova smyslu. Zpracování je OK včetně detailů, jen škoda lacinějších budíků.
Motoricky velmi příjemný průběh, není to žádný dravec. Ale už od 3 tis. má motor dost síly a plynule se roztáčí do asi 7 tis. kde teprve ukáže pravou sílu. Na to, že původ motoru sahá desetiletí zpět to tedy vůbec není špatné. Podvozkově tento naháč už nestíhá modernějším naháčům, ale na svižné brázdění po české krajině to je dostačující.
pekna..az na to ze povod motora nesaha desetileti zpatky ale viac ako 25 rokov..v dobe pisania textu..dnes je to uz viac ako 30 :) motor predstaveny 84-85 ...
Krásná Karkulka.Tak ať ti dělá radost.10 b.
pěkná leštěnka
Červený je opravdu sexy. Hodně šťastných km.
Nádherně Rudý Bandita s ještě klasickým srdcem 10b s přáním "ohnivých"kilometrů v sedle