První větší motorka po Jawě, modrej krasavec, i když mě stál trochu víc, než bylo zdrávo. A pro mě další člen rodiny.
Recenze
První věc, která se mi moc nelíbila byla úprava S, nejsem na kapotky moc dělanej, ale musím říct, že při dešti se to docela hodí, kolena mám mokrý o 7 minut pozdějc než bez ní.
Mám na ní ještě hodně práce, tak pro začátek
- zpátky origo výfuk, ten co tam dal bejvalej majitel po pádu je z nějaký jebky, a to tam prostě nesmí být (na laďák nemám...)
- na příští rok novej řetěz (nebo sadu)
- poopravit šišatou kapotu-výsledek jízdy mého předchůdce.
Od začátku, co ji mám - červenec 2010 jsem na ní najel 8 tis. km,
bez nejmenších problémů, jen jsem koupil nový gumy Michelin Pilot Road 2.
Další zážitky sem přidám postupně...
Tak je tam originál lauf, sehnal jsem ho na banditforu od velice slušnýho kluka, zvuk úplně jinej a hlavně to jede.
První servis byl letos na konci léta u Petra Vodičky v Brněnskejch Tuřanech. Jenom doporučuju-super jednání osobní a rychlej přístup. Už jinam banďoura nedám, dokonce jsem si tam objednal nový brzdový desky po telefonu a páč jsem uplně blbej, nahlásil jsem jiný číslo. Petr mě vzal do auta a zajel se mnou vyměnit za správný! Díky.
Takže první cíle-lauf (vyměnil sám), řetězovka a kapota (opraveno u Petra Vodičky) splněný...
A k těm 8 tisícůmjsem přidal od července další čtyři
Cíl na příští rok: Jezdit co nejvíc a vyrazit na okruh-nejraději bych zkusil Prospeed (Bratislava nebo Brno-jestli máte někdo nějaké zkušenosti, budu rád za kontakt), ale to budu muset krapet našetřit. Uvidíme příští rok...
S-ko zůstane jak je . Zjara vyjížďka? ahoj martin
Pěknej.Sice s-ko,ale good. Třeba se někdy potkáme na silnici.Tak ať dlouho slouží a klama dolů.