renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda ST 1100 Pan European (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kokos
Vloženo 8.7.2011
Aktualizováno 8.7.2011
Zobrazeno 9 635x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


model ST 1100 s ABS a TCS,původně jsem se díval po BMW RT 1100 prostě něco s kardanem na dlouhou cestu která mě čekala.

Více fotografii

Recenze

kamarád pracoval v Irsku a jeho návrat do čr měl být netradiční, tak že koupil pro sebe Kawasaki GPZ 1100 a ja na dálku společně s ním vybíral něco na cestu a pak se našla Honda ST 1100 s ABS a TCP, pro náš výlet naprosto ideální po ose až z Irska přes deset států až domů.

Po cestě jsem přišel na pár věcí které bych vyzdvihl, například přední štít za který se pohodlně schováte i při rychlostech kolem 200km/h. Nebo velká zrcátka ve kterých si nevidíte ramena, nebo světlomet v noci na dálnici takový kužel nemám ani na oktávce. Možná by to někdy chtělo 6rychlost a spotřeba když taháte za plyn se vyhoupne až k 8mi litrům jinak průměr je někde na 6-6,5lt. Pneumatiky jsem na cestu použil Bridgestone BT 023 a ani po 6tis ujetých mílích nevykazují nějaké opotřebení a na mokru se chovají stejně jako za sucha. nepříjemná je na místě manipulace s motorkou,protože suchá hmotnost je skoro 300kg a když ji máte i plně naloženou je to trochu obtížné, ale jakmile se rozjedete hmotnost mizí, i zatáčky můžete brát klidně skoro až na koleno a ABS se osvědčilo dříve jsem takovou vymoženost neměl, ale na lepší se hodně rychle zvyká.
I úložné prostory na palubovce jsou fajn, jeden je neuzamykatelný na pár drobností, klíče, peněženku tam schováte, ale telefon bych tam už nedal protože od motoru se nepříjemně všechen obsah zahřívá, druhá schránka takový problém již nemá a navíc je uzamykatelná. Další takový malý mínus trochu je někdy v letních měsících nepříjemné sálání tepla od motoru, ale zase to hlavně pocítíte při pomalém šourání se v zácpách nebo projíždění městem a jen v letních měsících. Vyhřívání rukojetí je pořád stejný problém zahřívá to dlaně, ale až na prsty se nedostane a to je problém u všech dostupných vyhřívaných rukojetí. Málem bych zapomněl na sedadlo ani po 1300km na jeden zátah vám zadek brnět nebude, žádná únava jediné co mě bolelo byly ruce od řazení a brzdění Jediná má úprava byla přidat kufr dozadu za sedadlo (kamár tuto úpravu svěřil irským mechanikům přímo v Hondě). Co dodat je to skvělá motorka na pohodovou jízdu i sem tam divočení , ale hlavně na pořádné výlety. Vůbec jsem netušil co že to kupuji za cestovní motorku, v budoucnu bych si koupil určitě mladší a výkonnější ST 1300.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cyklostylus
cyklostylus napsal 31.07.17 v 01:28

Zddravím tě. Měl bych dotaz. Ráno si jedu pro st1100. můžeš poradit na co se zaměřit,abych nekoupil nějakou mrchu. Do teď jsem jezdil choppra jenomže jak jde čas tak se batůžek chce uvelebit pohodlněji

Stafr
Stafr napsal 16.09.16 v 18:31 8b.

Pěkná motorka, pokud budeš mít zájem, jsem taky od zlína , tak si můžeme o ST 1100 předat zkušenosti.

majkys
majkys napsal 01.08.11 v 15:21

...parádní estéčko,v super metalíze, za 10, přeju Ti jen příjemné motozážitky, vždy bezpečně dom a tenhle dominantní stroj neměň - u 13stovky vyšší spotřeba, vyšší pojistka, větší váha Ahoj Majk

Více komentářů



TOPlist