Moje druhá motorka po Simsonu, nyní už je bohužel pryč
Recenze
Koupena v roce 2003 v na první pohled vynikajícím stavu. Bohužel později vyšlo najevo, že těsnění v motoru není originální a že byla půlená. Prodejce na několikátý pokus později přiznal, že byla zadřená a že je po výbrusu.
Přestože jezdila bez problémů, putovala do Týnce na GO - kdo ví, kde a jak dělal GO předchozí majitel a co všechno vyměnil, resp. nevyměnil. V Týnci ji rozdělali, prohlédli a shrnuli, že motor je víceméně jako nový a není potřeba nic dělat, tak alespoň dostala Oilmaster a hlavy a boční víka šly do černé barvy.
Celkem jsem na ní mezi lety 2003 a jarem 2011, kdy putovala do světa, najel přes 25 000 km. Mimo návštěvu Týnce byl jediný větší problém s dobíjením, což se vyřešilo výměnou zapalování, a jednou nebo dvakrát se mi vibracemi uklepal drátek v elektrice, ale to asi k tomu vibrujícímu motoru patří
Jinak je 640 úžasný a na údržbu poměrně nenáročný stroj. Jednou za čas stačilo překontrolovat, zda jsou dotažené všechny šrouby, vyměnit olej v převodovce, nové destičky a pak už jen jezdit.
Pneu jsem za celou dobu neměnil, byly tam nějaké Mitasky, snad dokonce ještě originální z r. 1995. Přišlo mi, že vůbec neubývají a jelikož jsem neměl žádné závodní ambice, tak jsem neřešil, zda lepí nebo ne. Letos (2011) jsem si říkal, že už je na 100 % vyměním, ale nakonec se motorka velice rychle na jaře prodala, takže k výměně nedošlo.
pěkná, škoda že ti nezůstala
pěkná, škoda že ti nezůstala