renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kajinek37
Vloženo 1.5.2011
Aktualizováno 29.3.2014
Zobrazeno 987x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první větší motorka, legenda od suzuki, většina z nás ji zná, hodně muziky za slušné peníze..ikdyž těch původních 180 peněz bych za ni nedal...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500: vyšší nároky na servis
Kawasaki GPZ 500: drahá a zastaralý vzhled
Honda CBF 250: jezdil jsem s ní v autoškole, není špatná, na naučení dobrá, ale je slabší a v málo kusech - blbě by se mi sháněly díly

První dojmy - Byla to docela šlupka - z jawy 350/640ky (řidítka široká jak na chooperu :D a hondy CBF 250 v autoškole (docela normální řidítka) na tydle "japonský řidítka" na který si musíte zvyknout.. Příjemně mě překvapil nástup výkonu už při 3000 otáčkách což je na 4takt ještě k tomu z roku 1 2 podle mě slušný...

Motorku bych doporučil pro - obecně menší lidi do 180( větší se budou trápit protože nebudou vědět kam s nohama a jak se tam celkově poskládat. Díky nízkému těžišti (i relativně váze) a nízkému sedlu vhodné i pro křehčí ženy

Doplňky na motorce - Hned na konci první sezony jsem koupil padáky kolem motoru a po dvou sezonách i plexi - těm co jej nemají vřele doporučuji, zvedá dobře vzduch takže vám bude foukat na helmu a ne na prsa což bylo hlavně při studenějším počasí dost nepříjemné a nemoci způsobující

Recenze

Po dlouhém vybírání, zvažování pro a proti jsem se rozhodl. Líbila se mi od začátku, cena byla a hranici mých financí ale zvládlo se to. Cestoval pro ni až do Chomutova (z Brna), na zpáteční cestě bojoval se sněhovou vánicí pár km před Brnem a následným deštěm (a po useknutí poslední 7 hlavy saně si vzal princeznu za ženu :D) Ne tohle nebyl konec pohádky tím to teprve všechno začalo :)

Jaro 2011
Koupena se zhruba 14.500km. Po koupi seřízení karburátorů a ventilů, vyměněná přední pneumatika Brigstone, která byla na 90% původní a už měla svá nejlepší léta opravdu za sebou za Continental Road-Attack. Je to s podivem, ale zadní na tom tak hrozně nebyla, takže sem na ní sezonu odjezdil, stačil ji píchnout hřebíkem, zalepil a další rok ještě na ní asi odjezdím.
Do konce sezony naježděno cca. 1500km

Jaro 2012
Zadní pneumatika už není nic moc, v zatáčkách raději moc neklopím, na mokru pěkně ujíždí. V garáži už mám nachystanou zánovní další Continentálku na výměnu...
Do konce sezony naježděno cca. 1000km

Léto 2013
Takže Continentalka šla do ř..i protože byla stará a po nasazení šišatá jak koláč. Koupena Michelin pilot sporty. Na omak měkká, nová guma takže jsem jezdil opatrně. Nebyly peníze na benzín ani kam moc jezdit, proto najeto asi jen 500km

Jaro 2014
Takže po 3 letech výměna oleje a filtru, celková kontrola utažení všeho co se utáhnout dá :) a promazání

Dosavadní zkušenosti - stabilní, snadno ovladatelný stroj, výkonově pro 1 dostačující (zavřená na 25kW) (i pro dva lehčí lidi, ale výkon jde do pryč a spotřeba kolmo hore) a moc nežere ( okolo 4 - 4.5), což je při dnešních cenách benzínu příjemné ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
brejle
brejle napsal 29.03.14 v 23:08 10b.

šikulka ať slouží

Více komentářů



TOPlist