Koupena v listopadu 2010, dovezena z Anglie. Letos najeto zatím 1500km, takže se stále seznamuju a učím. Rozdíl mezi gsxr a MTS je ohromný.
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Unešen.
Recenze
Velmi pohodlné moto, výlety okolo 500km nejsou žádný problém.
Mé předchozí motocykly byly vždy čtyřválce a tak mám maličko problém s charakteristikou dvouválce, ale s každým najetým kilometrem mě přijde zábavnější.
Výkonu je dost, ale supersport to rozhodně není! Sedím hodně vysoko, takže přehled na výbornou, na druhou stranu při svých 190cm došlápnu ne zem jen na špičky. Do městských kolon nic moc, do 3000 ot velmi cuká.
Při první letošní vyjížďce jsem projel jednou z mnoha děr a hned ohnul přední ráfek. Takže jezdit kdekoli jinde než na asfaltu je asi hloupost. K demontáži zadního kola je potřeba dvanáctihrané 55 očko, nejenže stojí ranec, ale váží tolik, že ho sebou asi nikdo vozit nebude. Cestovní enduro?
Přes všechny tyto drobnosti bych neměnil, designu se jen máloco vyrovná a MTS1200 je opravdu velmi zábavná moto.
Objektivně napsáno, to se cení ten rafek me taky překvapuje, určitě to není normální. Dlouho to byla moje favoritka, ale teď už bych volil asi jinak. 10b.
Je to krasavice . Vážnš o ní uvažuju.
Dík za komentáře a za nasměrování ke klíči.
Ráfek jsem ohnul po projetí běžného výtluku, kterých je na českých silnicích nespočet, takže motokrosová trať je naprostý nesmysl. Možná tak ještě na polní cestu, ali i tam jen velmi opatrně. Vzpřímený posez je příjemný na delší trasy, naopak na rychlých úsecích a v zatáčkách mi vadí.
Pekny stroj. Ten klic na zadni kolo sezenes i v hliniku( dela se i oboustrany, takze mas predni i zadni v jednom a vaha je taky ok). Takze 10 bodu..