PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nero1
Vloženo 1.3.2011
Aktualizováno 14.2.2017
Zobrazeno 3 112x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přátelská, pěkná, budící důvěru. Univerzální nenáročná motorka s hezkým designem, se kterou se dá jet pohodově, ale i pěkně zostra, pokud se člověk nebojí otáček.

Více fotografii

První dojmy - User friendly!

Recenze

Designově sice napatří mezi italské krásky, ale zároveň svým vzhledem neurazí a taková bude i za pár let, design je nadčasový (dá-li se takto o designu hovořit). Já osobně se na ni rád dívám, černá perleť jí sluší, hlavně na sluníčku, když je čistá .
Posaz je pohodlný jak pro jezdce, tak i spolujezdce (podle mé manželky nejpohodlnější z toho, na čem jsme jeli, ale nebylo toho zase tak moc). Motorka skýtá dost prostoru ve všech směrech. Sedí se na ní víceméně vzpřímeně s mírným náklonem vpřed a s vahou na rukách (chce to chvilku zvykání, ne dlouhou). Řídítka mi vyhovují, ovládací síla na páčkách také. Úhel kolen je v pohodě, dobrý i pro dlouhé jízdy (pro mě důležité, mám "vykuchané" koleno).
Motor umí být beránkem i vlkem, vlkem však nezáludným. V pohodě zvládá plynulé zrychlování od 3tis. ot. a to velmi slušné a bez cukání, od 8tis. se pak v něm probudí původní CBRko. Kdo tvrdí, že CBF600 je nudná motorka, tak na ní buď nikdy nejel, nebo jí nevytočil přes 8tis. otáček. To platí alespoň pro verzi se stříkačkou (na předchozí karburátorové a s ocelovým rámem jsem nejel). Zvuk motoru se mi líbí, je trochu hrubější než obyvkle sametové ostatní japonské čtyřválce.
Jízdní vlastnosti jsou bezproblémové, žádná nepříjemá překvapení se nekonají, spíše naopak a to jak při pomalé jízdě v koloně, tak i při nelegálních rychlostech. Motorka se v serpentinách překlápí jedna radost a zároveň je dostatečně stabilní. Poté, co jsem sedlo dal do spodní polohy se to ještě pozorovatelně zlepšilo. Nepozoruji žádný rozdíl v jízdních vlastnostech mezi jízdou sólo a ve dvou (80+55kg). Ve dvou se mi zdá stabilita ještě o trošku lepší. Motorka je v pohodě ve městě, mimo město i na dálnici (jen otáčky jsou trochu vyšší), na suchu i v mokru. Dá se na ní nouzově přejet i po slušné (a suché) polní cestě. Po zatížení zavazadly (top case 46L a brašny 2xcca 35L) se jízdní vlastnosti nijak zásadně nemění a to ani při rychlostech kolem 170km/h. Vytknout mohu blízkost výfuku k podrážkám řidiče (čmouhy od gumy). Jo a taky CBF pěkně topí, zejména při nevysokých rychlostech, hlavně po spuštění ventilátoru chlazení (což je mimochodem dost často). Ale to je tak vše co ji mohu vytknout.
Brzdy, ač nejsou žádné jedovky, brzdí výborně (nemám ABS) a zároveň jsou výborně dávkovatelné. To patí i při jízdě ve dvou a s bagáží. Plexi štítek by mohl být trochu vyšší a snáze štelovatelný (baz nářadí to nejde), ale špatné to není, vítr vás nemá tendenci "sundat" ani ve vysokých rychlostech, na druhou stranu helmu bez mušek mít nebudete. CBF 600S svítí dobře.
Spotřeba v mém případě v průměru činí 5,5L/100km (jízda v jednom/ve dvou 60:40). Dojezd 350km z plné nádrže do suché. Nechtěně ostestováno na dálnici - motorka nemá kontrolku rezervy (bohužel) a palivoměr je trošku ze zorného úhlu, takže když se na něj zapomenete podívat...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
istonbike
istonbike napsal 26.01.13 v 12:19 10b.

Tahle Honda je nejen pracant a hodně praktický stroj,ale je i krásná a "vo tom to je" přijmi 10b s přáním super kilometrů v jejím sedle

Pája13
Pája13 napsal 05.12.11 v 20:40

Krasavec.Tak ať ti dělá stále radost. 10 b.

Bob650
Bob650 napsal 13.03.11 v 09:11

Ahoj! Vítej mezi CBF Díval jsi se i na "náš web" hondacbf.cz? Jinak černá ji také velmi sluší. Dávám 10b.

žil.
žil. napsal 10.03.11 v 17:42

černá je super

cébéefko
cébéefko napsal 07.03.11 v 17:42

Tak vítej do klubu Moc pěkná Určitě by jí slušely padáky..

Více komentářů



TOPlist