Dovoz z USA, koupena v AMZ moto kousek od Třebíče (tohoto prodejce spíš nedoporučuji), byla to taková ušmudlaná popelka, kterou jsem se pokusil a budu dál pokoušet uvést do co nejlepšího stavu :)
Motorka koupena od AMZmoto - špatné - motorka měla pravděpodobně přetočený tachometr...
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RSV 1000 Factory: nedostatek zkušeností, horší použitelnost
První dojmy - První dojmy byly hodně poznamenané dlouhým čekáním po tříleté pauze bez motorky. Ten naprostý dostatek výkonu byl najednou ohromující. Mezi negativa bych zařadil tvrdší podvozek, než jsem byl zvyklý (přenastaveno) a o něco sportovnější pozici za řídítky (jasně, je to supersport, ale ročník 2003 se mi v tomto zdál lepší). Jinak ale motorka padla do ruky okamžitě, i když i po 3 letech mám stále pocit, že se posouvám dál a pořád je hodně prostoru...
Motorku bych doporučil pro - pro motorkáře, kteří hledají (v rámci třídy!) všestrannou motorku, které odpustí možná i menší absenci nějakého charakteru výměnou za pocit stroje, který poslouchá na slovo a dělá přesně to, co se po něm chce, a dělá to dobře.
Doplňky na motorce - Výfuk Akrapovič carbon/titan
gripy na nádrž StompGrip
Recenze
Po Hondě CBR 600 RR 2003, s kterou jsem byl spokojený na 100%, aniž bych jakkoliv přeháněl, nastala tříletá "doba temna" a každodenního svědění rukou a všemožných tiků, kdykoliv kolem projela nebo byla na obzoru jakákoliv motorka, od čínského skůtru až po Goldwinga... : ) Po uplynutí tří promrhaných sezón a odpracování tisíců hodin přišel konečně den D, hodina H... kdy se rozhodlo - Bůh ví, kdy se tak stalo, nicméně začalo se vybírat. Nespočet bezesných nocí, výpočtů, najezděných km po republice - však to všichni, co někdy kupovali ojetou motorku, jistě znají. Nakonec padla volba na jeden z nejlevnějších kousků široko daleko - r.v. 2007, dovezená z USA, havarovaná, ale pravděpodobně jen lehce, podle tachometru najeto 1000 km. Motorku jsem koupil s neoriginálními plasty, které hůř seděly. A co je ještě horší, byly přidělané tak lajdácky, že netrvalo dlouho, a levá strana za jízdy odletěla - rozhodně zajímavý zážitek. : ) S investicemi jsem počítal, takže na motorku putovaly originální plasty z modelu 2009 (líbí se mi víc a použité stály na korunu přesně, jako 2007), Hondí stupačka, doma se mi válí originální blinkry 2009 (žádnou druhovýrobu, která by mi designově seděla, jsem nenašel, i když bych LEDky určitě uvítal), "karbonový" rámeček přístrojovky a kryt přes brýle od Hondy (vypadají opravdu parádně!), v garáži už je na novou sezónu nachystaná brzdovka Motul RBF 600, olej Motul 300V a KN olejový filtr. Do budoucna se dá počítat s nějakým laďákem, na 90% Yoshimurou USA, pádaky, pancéřovými hadicemi a pak už jen jezdit a jezdit!
Jak bych motorku popsal? Už to není tak pohodová záležitost na každý den, jako model 2003, opravdu je vše o dost sportovnější. Na druhou stranu, motorku už mám jen na léto, takže je to celkem optimální, na téměř celoroční ježdění by to mohlo být chvílemi až nepříjemné. Delší cestování asi taky bude chtít trochu sebezapření, alespoň s výškou téměř 190 cm. Nicméně všechno je o zvyku a i já už jsem si pomalu začal zvykat a ani každodenní dojíždění a městský provoz mi nedělají problém a začínám si ji užívat na 100%, ne jen na okreskách. Rád bych se ještě podíval na okruh, až se budu cítit, a možná na nějakou motoškolu - za těch společných několik tisíc km už se sice cítím zase jako doma, ale určitě je hodně co zlepšovat.
Pěkná, mám 03
10+++ puredesigne
Díky moc! Teď už je celkem OK, jediná připomínka je poškrábané sedlo spolujezdce, ale to už se mi nechce řešit
na ušmudlanou popelku vypadá moc pěkně