renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pero1205
Vloženo 15.5.2011
Aktualizováno 21.12.2013
Zobrazeno 7 012x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Dlouho jsem vybíral stroj, který by byl důstojným nástupcem mé první R125 a volba padla na CBR 600RR a když tento typ, tak mohla být jedině z roku 2008 a v bílé barvě A jako velká náhoda jsem hned objevil 3 v republice a tato zvítězila diky svému stav

První dojmy - Každý by měl projít školou 600-vek. Naučí člověka vnímat potřeby motorky a cit pro motor a řazení. A to mi žádnej litrář nevymluví. Motorka je hodná, ale i ruce trhající. A to je na sportovních 600-kach nádherné.

Recenze

21.12.2013 - A MOTKA vyjela do světa. DLE rozhodnutí jsem před měsícem umístil na internet INZERÁTY na prodej motky s vědomím, že to nebude jednoduché. ŽE se musí najít stejně velký nadšenec jako JÁ. A přesně po měsíci se našel. Pavel od Kolína se ozval přesně včas. Slovo dalo slovo a následovala jeho návštěva i s jeho přáteli. Po příjemném pokecu jsme si plácli. Já jsem zaparkoval motku do obýváku, aby se prohřála, dobil baterii a vyzkoušel startování. VŠE fungovalo a motka byla připravena k prodeji. Dnes lehce po 9:00 dorazil Pavel s kamarády a vozíkem. Vytlačili jsme motku před barák. PRVNÍ brnknutí a HODNA běží jak švýcarské hodinky. Pod zadní kolo stojánek, ukázat zařazení všech stupňů, kontrola světel, blinkrů, doplňující otázky a závěrečné plácnutí. Podpis papírů, přepočítání peněz - POSLEDNÍ poplácání HODNY, zamávání a další životní etapa je uzavřená.

LEGENDA mezi šetkami : CBR 600RR model 2008 je stroj, který tu byl již mnohokrát popsán a tak je jen těžké napsat něco nového. A tak dnes přidán jen pár slov z prvního dne, kdy jsem si stroj vyzvedl u prodejce.
JAKO první byla zkušební jízda - první problém byl hned na světě - mé boty 46 měly samozřejmě problém se dostat pod řadičku, takže ještě u prodejce jsem posunul páku na tisícihranu z převodovky. Cestou domu to už bylo lepší, ale ne zcela dle mych představ. Řadit se dá, ale není to pořád ono, takže při další vyjížďce se ještě bude dolaďovat a jedna z prvních investic bude do PP tuning přepákování.
A JAK shrnout první DOJMY při porovnání s R125 ??
NEPOPSATELNEJ zátah od volnoběžných otáček až tam, kam jsem si zatím troufl - a to bylo 7000 otáček. Zrychlení v 60 na pětku lehkým otočením je úžasný. VÍM, že mnoho z vás to zná, ae nečekal jsem, že to může být tak silné.
POSED - je sportovní, ale díky docela nízko posazenému sedlu, je posed pohodlnější než na R125 a tlak na ruce je nižší. I když je hmotnost vyšší o 50kg, je ovládání stejně hravé a příjemné jako u R125 a už se těším do Horoměřických zatáček, které mám cestou z práce domu.
DALŠÍ fotky a postřehy budou následovat, jakmile bude stroj přihlášen a budu moci podniknout další a delší cesty.

A NA ZÁVĚR ?? JE TO SUPER stroj k dalšímu učení

29.5.2011

A je tu první update a přidání nových - už mých reálných foto a to včetně nové kombinézy.
Vyjíždím druhou nádrž a stále musím říci,že i když už jsem získal více jistoty v řízení, tak mne při každé vyjížďce uchvátí ten záběr ihned od dola
Na foto je vidět i má nová kombinéza Tschuell a musím říci, že proti Textilce ( kterou jsem si nedopatřením koupil o číslo větší ) je to paráda. Neplandá a suprově sedí. Mám s ní 3 výjezdy a po tom co jsem jí pořádně navoskoval, tak se velmi dobře udržuje a po vzjížďce stačí setřít dětskými vlhčenými ubrousky.

15.8.2011

Tři měsíce ježdění a na kontě přes 4000 km.
Trasy od ježdění do práce až po výlety do 300 km. Je to sportovní posez, takže je potřeba se vždy asi tak po hoďce dvou protáhnout.
NO a dnes se svezla i na kruhu. Ježdění v motoškole pořádané firmou Racetrack a pod vedením pepy Sršně.
První runda (20 min) na suchu = seznamovací. Druhá runda začalo poprchávat a třetí runda už byla v dešti a to už jsem poznal co to je, když lehce sklouzne zadní kolo.
Zadní guma je tak na prave straně označkovaná/sjeta až ke kraji a levému kraji schází 5 mm.

DROBNÉ úpravy : Titax dlouhé páčky vyměněné za krátké (noname). Dále je objednáno na základě doporučení 15 zub převodové kolečko : pro jistější držení na plynu v zatáčkách. A pak drobnosti jako je TANKPAD či výměna předních blinkeru za Diodovy.
JOOO a taky musím vyměnit už gumy. BT015 - najeto cca 6-7000 km. Rozhoduji se mezi BT-021 a Metzeller M5.

23.3.2012 - sezóna začíná a já jsem dohodím pár novych info a fotek.
TAKŽE jeste na podim jsem pořídil nové gumy Metzeller M5 a musím říci, že jsem z nich nadšen = na vodě, na suchu, studeny, teply - drží pořád jak sviňa. V listopadu jsem závěrečnou jízdu dal na Klínovec a zpět : mokro, mlha a teplota a kolem 0'C. Samozřejmě jsem nejel naplno, ale ani pomalu a gumy na 100%. Mohu plně doporučit na každej Supersport a ne jen na něj.

- A co je vše nové ?? Přepákování PP tuning, pancéřové hadice PP tuning, LED blinkry+k nim odpovídající přerušovač. Všechny náplně a filtry nové. Před týdnem repase predních vidlic a seřízení vidlic a tlumiče na mojí váhu.


Na podzim jsem zakoupil laminátový podsedlák a kryt nádrže z Motoforza. Přes zimu jsem nechal nastříkat a polepit v dnešních dnech dodělávám. Zatím dávám foto v polo-stavu a až bude kompletní tak to sem hodím také.




Na této nové úpravě jsem dal už 3 vyjížďky včetně jedné jízdy Prahou cestou do práce - ano sedlo je o něco tvrdší ( na to jsem však zvyklej z horáče - 250km/týdně ), ale na druhou stranu je guma neklouzava a tak kam sednu, tak jem jak přibitej a mnohem lepe cítím jak motorka reaguje. Citím lepší odezvu a jízda je více pod kontrolou.

No a až dořeším všechny technické problémy spojené s přestavbou, tak se ještě chystám naisntalovat Quickshift a tím bych asi tak nějak skončil a uý jenom jezdil a jezdil a jezdil. A snad mi letos vybude čas a peníze alespoň na jedno ježdění v Brně. Uuuuž ze se tam moooc těším.

TAKŽE AŤ žije sezóna 2012 !!!



1.4.2012
Tak přestavba dokončena a musím říci, že jsem rád, že už jsem to dodělal. A dnes už bych si hodně rozmýšlel jestli do toho jít či ne.
První problém je v přesnosti laminátů a jejich napasování na originální uchycení a uchycené původních bočních plastů - ty jsem prozatím ponechal původní a po zkušenostech s podsedlovkou a krytem nádrže jsem ani na chvilku neuvažoval o jejich výměně - druhý problém je přesnost práce lakýrníka, který lepil i polepy. Pozorný čtenář si jistě všiml sám, jak nepřesně je polepena nádrž a k tomu jsem ještě později zjistil, že polepy na podsedláku jsou oproti sobě posunuty o cca 10 mm. Já vím, že se na polepy nejezdí, ale mám rád, když celek ladí ;-(

Po dokončení a výměně starých šroubů na předním blatníku a bočních plastech jsem dal vyjížďku spojenou s dotankováním. Jak už jsem psal, tak sedlo je o něco tvrdší - ale udělal jsem ho fous širší a tak šlověk sedí na větší ploše a tak je váha lépe rozložená. Ale při svižnější jízdě jsem se naučil hodně nadlehčovat nohama a přesedávat u každě zatáčky, takže zadek není ve strnulé poloze a tak ani po hodinové vyjižďce, jsem neměl pocit bolavého zadku.
Včera jsem dal i první test Givi brašný na nádrž TPH02 - do které jsem musel přemístit lékárničku, vestu a doklady. Brašna není velká, ale ani ne malá a při pomalejší jizdě, kdy se sedí více u nádrže se člověk o ní opírá, ale nikterak to neubírá na komfortu jízdy. Při rychlé jizdě, kdy se sedí více vzadu jsem zatím nezaregistorval nějaké výrazné problému s prostorem mezi lokty a hrudí. ALE na rychlé ježdění po okruhu to ovšem není



15.4.2012
Posledni prvek přestavby je nainstalován a tím letošní přestavovaní končí. V týdnu ještě dorazí quick-shift a po nainstalování se bude už jen jezdit. Včera jsem finálně identifikoval konektor ve kterém si chytnu + signál, který je přiváděn na cívky svíček. Tento se přemostí řídící jednotnou řazení. Paralelně k němu bude připojen přepínač, který umožní jednotku přemostit a takto ji v případě poruchy vyřadit a + signál opět přivézt přímo na cívky.


Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr_TA
Petr_TA napsal 21.12.13 v 14:23 10b.

Mazel
10b

Lubos92
Lubos92 napsal 01.10.13 v 12:37

Moc pěkná motorka .

Vítr-ve-vlasech
Vítr-ve-vlasech napsal 08.09.13 v 09:42 10b.

Teda ta je vymazlená to ráda vidim.

freestr1
freestr1 napsal 02.07.13 v 20:50 10b.

super masina 10b

pero1205
pero1205 napsal 16.04.12 v 11:18

Dekuji vsem za komentare. V sobotu jsem dal vyjizdku Praha, Kralupy a zpet a zda se mi, ze novy race stit nejak lepe odvadi vitr. I kdyz nevypada, ze by byl vyssi, tak se mi zda, ze mi za nim mene hazi HLAVA . . .
JINAK dnes dorazil Quick-shoft, tak to snad do konce tydne namontuji a pak dam vedet. Petr

Více komentářů



TOPlist