Navzdory veškerým opravám, jak už generálním, tak i běžným a investic do toho motocyklu je to jedinečná, rychlá, ostrá 125ccm. Kdybych měl zpátky 16 let, tak si ju koupím znovu.
Recenze
Pro šesnáctileté je to určitě jedna z nějrychlejších a nejpropracovanějších motorek na trhu. O tom vypovídájí i techické parametry, např. výkon okolo 30koní, váha 144kg. Ale za luxus se bohužel připlácí. Z mých zkušeností: když jsem jel na spotřebu, tak spotřeba byla okolo 8l/100+olej (když připočtu cenu oleje, tak jak kdybych jezdil za 12l/100km). Do toho tři generální opravy motoru, dohromady cca 20tis. Kč - žádná malá cena, hlavně pro studenta vydělávajícího si po brigádách.
Také se nehodilo jet dále než 150km od domova, kvůlli spolehlivosti, nebo spíš poruchovosti :D...
Model s novým designem patří k nejkrásnějším 125ccm.
Jak už uvádím nahoře, v 16 letech bych si koupil znova RS 125 než nějakou sportovní 4T motorku.
Je to tak, já jsem ji bohužel prodal (musel, abych přesedlal). Už se z těch 2T stávají legendy, bohužel.
Musím(!) navázat na Tvoje slova o jedinečnosti RS125
A co teprve RS250 a nakonec VŠECHNY ty jedinečný repliky
DVOUTAKTNÍCH závoďáků, ať už od kteréhokoliv z jejich výrobců
Jsou ( a nechce se mně vůbec psát, že BYLY ) jedinečné, ovšem
pravdou je, že těch s RZ / TP / OTP rapidně ubývá a dovozy se zdražují ...
Takže nemůžu nám ( žijícím od výplaty k výplatě ) říkat "nakupujme", ale
pouze NEPRODÁVEJME - NEBUDOU ...
Zdravím, poslušně hlásím že motorka stále šlape jako hodinky, sice už jsem do ní narval dost peněz ale i tak jsem spokojený je to parádní dváca ale už by to chtělo něco silnějšíno
Za 8-12litrů jsem jezdil na litru ale chápu že nějak se začít musí a ty opravy ke dvou taktu asi patří.
Já začal na dvěstěpadesátce,jednak nebyli prachy a taky by mě to asi neuvezlo.