renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XR 600 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hellboy009
Vloženo 9.6.2010
Aktualizováno 13.10.2015
Zobrazeno 3 793x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Výkony a hlavně lehky enduro :) Nedá se srovnávat s novýma ostrýma strojema, ale ze starých endur jednoznačně nejvíc "zábavny" :)

Více fotografii

Výška jezdce: 200 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TT-R 600: TTRko nemá tak dobrý podvozek a motorově taky trochu zaostává. Navíc cenově byla ještě o dost dražší.

První dojmy - V porovnání s ostatníma starejma šestistovkama je tohle prostě kladivo... . . .

Motorku bych doporučil pro - Vhodná pro lidi, co chtějí silnější, lehčí a obratnější motorku (než DRka, XTčka, XLka, KLRka) a zároveň nechtějí novější stroje s krátkyma intervalama servisu a krátkou životností motoru. V porovnání s ostatníma starejma šestistovkama je tohle prostě kladivo.

Doplňky na motorce - Bezdrátovej tachometr z kola - nevýhoda je rušení a nepřesné ukazování rychlosti. Kdo ale v terénu potřebuje tachometr :)























Recenze

Po předchozích strojích jako XT600, XL600R jsem našel konečně něco co mělo výkon a podvozek zvládl i nějaké poježdění mimo silnici. Sice to trochu trvalo, než se s tím dalo jezdit (viz níže) ale stálo to za to.

Motorku jsem koupil primárně jako stroj na výlety po polích a mimo cesty. Doklady jsou obrovská výho kvůlu přejezdům a pokud se už stmívá nebo prší, jedete nejrychlejší cestou domů - po silnici.

Koupil jsem ji v hodně zbědovaným svatu. Motor kouřil a byl hlučný, předchozí majitel tomu moc péče nedával. Centrál skákal, přední tlumiče tekly, motor taky netěsnil.
Původní záměr byl, odjet zbytek sezony výletama do terénu, ale plány zhatil rozvoďák, kterej přeskořil při startování.
Všechny 4 ventily si plácly s pístem a když už se měnily ventily a rozvody, udělal se i výbrus, a přišla nová pístní sada. Hlava se zarovnala, otlakovala, vyměnily gufera.

Vzhledem k tomu, že motor už má něco najeto, nechtěl jsem řešit sadu s větším obsahem, abych ještě zachoval nějakou životnost kliky.

Mezitím, co sem nechal vybrousit válec a čekal jsem na díly, rozhodily se vidle, daly gufera a olej. Zadní centrál jsem nechal komplet zrepasovat.

Sezona skončila, v zimě jsem zajíždět nechtěl a další rok jsem vyjel asi jednou.
Co si budeme povídat, zajíždění motoru prostě nikoho bavit nemůže a tak se stalo, že jsme za další sezonu najel asi 100km.

Letos jsem ještě něco málo najel, ale po svezení na něčem ostřejším (a zajetym) jsem neodolal a pořídil další stroj.
XRko teda půjde nejspíš do světa.

Jen škoda, že sem si ten "novej" motor a podvozek moc neužil...
Určitě to ale bylo zatím to nejlepší stary enduro, co jsem mohl jet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Muzzy
Muzzy napsal 04.10.10 v 15:18

Jak říkáš,starý poctivý enduro.Tak držim palce ať je brzy v hromadě .

Hellboy009
Hellboy009 napsal 09.06.10 v 19:48

A já sem myslel, že ten kouř tam má bejt Evoluce mezi 2T a 4T
Ne, každopádně ten motor musím začít řešit...

Navrc.WR-F
Navrc.WR-F napsal 09.06.10 v 18:51

Jede super. Eště kdyby to nedělalo tu kouřovou clonu, co?

Drake89
Drake89 napsal 09.06.10 v 15:46

XRko je supr traktor, tak at lita

zikky
zikky napsal 09.06.10 v 14:41

Pekelnej stroj

Více komentářů



TOPlist