PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MatyxCZ
Vloženo 30.5.2010
Aktualizováno 9.5.2011
Zobrazeno 1 479x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Malá, cestovně-sportovní motorka, prehistorického ale v dané době nadčasového designu, s charakteristickým zvukovým projevem, mrtvým spodkem a kopancem za 8000rpm.

Recenze

Pořízeno od kamaráda-automechanika, před 3 lety dotaženo z IT, najeto 48000, motor vyměněn přes 2 lety za kousek co má údajně 25000.
Účel pořízení - oprášit vztah s 2 kola nastartovaný v mládí na 350ce a naučit se jezdit na něčem ne tak úplně líném, ale zároveň snadno ovladatelném a nesplašeném. Zároveň šetřím na novou Hondu CBF600S se kterou hodlám pár let cestovat, a pak někdy v budoucnu snad i VFR1200.

Motorka je obecně ve slušném stavu, nikde nic neprosakuje, neklepe, necinká, dle poslechu i kontroly v autorizovaném servise nikde žádná smrt na dohled, startuje na první poklep.
Absolvován servis na běžné provozní věci, zadní kotouč a brzdové obložení, svíčky, olej, filtry, plus klema na spodní H spojce výfuků, kterou se mi podařilo uklepnout při výjezdu z prudkého kopce z parkingu.

Zatím si na sebe postupně zvykáme, nazval jsem ji Ráďa (to tady vysvětlovat nebudu ), ale jsem maximálně spokojen. Spodek je sice mrtvý, ale po zahřátí se přestane vzteka a dá se s ní jezdit krásně plynule od 4000, nejlépe se pro běžné přesuny cítí mezi 5000 a 7000. Pro akceleraci je lepší jet 6000-8000, nicméně vykonnová rezerva se schovává nad 8000. Tam se dostaví ten pravý zátah a všech 60 kobylek se do toho opře. Pak motorka dostojí svého původního názvu "Ninja" a krásně poskládané kvalty tam jdou přesně za sebou, jeden za druhým, prostě pro běžný provoz stačí dvakrát, max. třikrát přeřadit hezky s plným a člověk je pryč z jakékoliv ošemetné situace.

Překvapila mě kvalita světla, je s ním v noci vidět velmi slušně, a také neorig. blikače a zrcátka, která narozdíl od originálu fungují skvěle. Naopak u pneu je znát jeho menší šířka, zvláště pak vzadu je těch 130 dostačující pro běžné cestování, ale žádnou pilu bych s tím nedoporučoval. Naopak na mokru to není vůbec špatné.

Zatím s ní mám najeto minimum, ale budu postupně přidávat zkušenosti.

* update - Motorka letos na jare prodana, a uz na ni drandi novy stastny majitel!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Frufran
Frufran napsal 18.11.10 v 22:58

Pěkná Kawička, ta moje zdraví Ráďu . Díky za typ na tachometr. Vyzkouším.
Každopádně 10 b ..je to láska

Mildas77
Mildas77 napsal 22.06.10 v 21:25

Tak to koukej poladit a vyrazí se

MatyxCZ
MatyxCZ napsal 20.06.10 v 00:48

Mildas, njn, v dešti bez nepromoku fakt nic moc , ale určitě se ještě potkáme ... i když teď musím motku trochu dát do kupy, když ji chvíli taham na fest, tak se začne dusit až úplně do chcípnutí, vypadá to na špatný podtlaky, takže hadičky, karbec, nádrž, všechno vyčistit. Pak se uvidí.

Mildas77
Mildas77 napsal 11.06.10 v 23:38

Moc pěkná motka. Doufám že příště dojedeme dál než na Zbraslav jako ve středu v tom dešti.

MatyxCZ
MatyxCZ napsal 07.06.10 v 20:42

Diky, NR

Více komentářů



TOPlist