PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vqvq
Vloženo 16.5.2010
Aktualizováno 4.3.2014
Zobrazeno 1 305x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


C-ABS, vtec, nová 2010 - asi poslední nová VFR800 v CZ. Dokonalé technické zpracování, všechno perfektně funguje a sedí. Jede víc odspodu, i když zpřevodováno hodně do rychla (6-ka 6500rpm cca při 150km/h).

Více fotografii

První dojmy - hi tech :-)

Recenze

Po CBF600S zajímavá změna, hrubější projev ale pořád příjemný a hladký motor. vtec cítit je, ale řeči o kopnutí jsou přehnané, VTEC silně změní zvuk, což může vyvolat ten pocit, že v tom chytly saze. Pořád je to ale předvídatelný motor s celkem lineárním průběhem výkonu.
Oproti CBF podstatně sportovnější projev a hlavně posez, váha hodně na ruce, což je dost cítit - asi věc zvyku.
Perfektní zpracování, nikde nic nevibruje, skvělý výhled ze zrcátek. Při svižnější jízdě je dobré jít dolů za štítek, jinak to dost fouká na hlavu. Aerodynamika ale skvělá. Přilbu jsem na CBF už chtěl měnit kvůli hluku, tady turbulencí zásadně ubylo.
Maximální spokojenost, silnější už nechci.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mike-mike
mike-mike napsal 12.12.10 v 23:33

Tahle barva jí vážně sluší. Váhal jsem, jestli VTR nebo VFR. Z dnešního pohledu VFR je pořád ještě dost sportovní, ale líp se na ní cestuje. Na jaře VFR snad projedu a srovnám. Kámošovi stojí v garáži ...

Více komentářů



TOPlist