Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 90000 |
Motor táhne skutečně od 1500 ot/min bez cukání, nad 7tis ot/min to už je vítr, na jedničku se logicky zvedá při každém pohybu plynové rukojeti, na dvojku prudkým přidáním plynu od 100km/h, dvojka jede do 195km/h, na trojku je třeba zatáhnout za řídítka nebo si pomoct spojkou, ale není velký problém ji zvednout mezi 200-240km/h. Jízda po zadním není to nejdůležitější, ale sand to aspoň trochu vypovídá o potenciálu motoru.. :)
Motorka je ještě poctivá, je to kus motorky, překvapivě pohodlná.
Pro mě jsou slabé stránky, které někteří v GSXR vidí, výhodou. Jsem rád, že je velká - poskytuje perfektní ochranu jezdce a je pohodlná, co více si přát?
Moje úpravy |
Již zakoupeno s panceřovanými hadičkami obou brzd, hvězdice na nastavení předpětí předních tlumičů, BMC sportovní filtr, mezisvod i s přívěrou nahrazen racingovým výfukem Micron GP, tzv "G-Pack" pro odblokování palivových map pro 1,2 a 3tí rychlost, odstraněna restrikce na 299km/h, teď je max kolem 315km/h (velice využitelné v běžném provozu ) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | perfektní :) |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení |
---|
Obecné
Moje závady | nic a určitě žádné nebudou :) |
---|