PROFIL MOTORKY

Yamaha FZR 1000 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hubaaabuba
Vloženo 14.2.2010
Aktualizováno 23.4.2011
Zobrazeno 2 990x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Můj první čtyřválec, 20 ventilu, 145 koní ,ve vyšších otáčkách je velmi živá, ale také velmi žíznivá a to jak po benzinu tak i po oleji..

Více fotografii

Recenze

Fzr 1000 exup, druhá generace tohoto stroje, přibyla výfuková přívěra, která slibuje vyšší točivý moment v nízkých a středních otáčkách. Ovšem je to taky nejporuchovější věcička na tomto stroji.
FZR jsem koupil před 7 lety, byla bez kapot, upravená na naháče, jezdila výborně a velkou výhodu jsem viděl v tom, že patřila do třídy super sport a zároveň byla velmi pohodlná i pro cestování ve dvou, což u novějších sportovních strojů jde jen stěží.
Častým nešvarem tohoto stroje je velká spotřeba oleje, což se projevuje i u pozdějších nových stroju ..
Postupem času jsem motor přebrousil na 1100cm3 a namontoval sadu pístů Wiseco, od té doby je spotřeba oleje teměř neměřitelná..
Poté přišlo ještě pár uprav jako je přední vidlice z Yamahy R1, radialní pumpa atd..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
streetstreet
streetstreet napsal 01.05.12 v 11:05

taky to vidim na krasnou stavbičku hlavne me zajima ta wiseco sada pistu a predni vidlice . mas 10b

maciiik
maciiik napsal 09.08.11 v 09:16

To sis teda máknul! Já o něčem podobném tak maximálně přemýšlím... Máš tam deset za překopaného naháče. A kdybys měl ještě origo kapoty, bylo by to za dvacet!

papula
papula napsal 21.03.10 v 16:29

čau kolik stála ta sada pístů?

Vichr78
Vichr78 napsal 18.03.10 v 01:27

Máš jí fakt pěknou , určitě hodně práce . Škoda že není originál ! Posílám deset

FiZzeR
FiZzeR napsal 16.02.10 v 17:07

Hodně povedená stavba Bez debat za deset

Více komentářů



TOPlist