Můj první čtyřválec, 20 ventilu, 145 koní ,ve vyšších otáčkách je velmi živá, ale také velmi žíznivá a to jak po benzinu tak i po oleji..
Recenze
Fzr 1000 exup, druhá generace tohoto stroje, přibyla výfuková přívěra, která slibuje vyšší točivý moment v nízkých a středních otáčkách. Ovšem je to taky nejporuchovější věcička na tomto stroji.
FZR jsem koupil před 7 lety, byla bez kapot, upravená na naháče, jezdila výborně a velkou výhodu jsem viděl v tom, že patřila do třídy super sport a zároveň byla velmi pohodlná i pro cestování ve dvou, což u novějších sportovních strojů jde jen stěží.
Častým nešvarem tohoto stroje je velká spotřeba oleje, což se projevuje i u pozdějších nových stroju ..
Postupem času jsem motor přebrousil na 1100cm3 a namontoval sadu pístů Wiseco, od té doby je spotřeba oleje teměř neměřitelná..
Poté přišlo ještě pár uprav jako je přední vidlice z Yamahy R1, radialní pumpa atd..
taky to vidim na krasnou stavbičku hlavne me zajima ta wiseco sada pistu a predni vidlice . mas 10b
To sis teda máknul! Já o něčem podobném tak maximálně přemýšlím... Máš tam deset za překopaného naháče. A kdybys měl ještě origo kapoty, bylo by to za dvacet!
čau kolik stála ta sada pístů?
Máš jí fakt pěknou , určitě hodně práce . Škoda že není originál ! Posílám deset
Hodně povedená stavba Bez debat za deset