renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZR 1000 (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SD_V
Vloženo 25.1.2013
Aktualizováno 4.11.2019
Zobrazeno 2 638x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Źádné zásadní úpravy vzhledu, líbí se mi původní modrobílá kombinace. Pouze drobný tunning funkčních věcí..

Výška jezdce: 191 cm

První dojmy - Jede dobře, hodně dobře...na svůj věk, stále dosti hbitá... :-) Ze začátku trochu problém se na ní poskládat. Hodně padala do zatáčky, po výměně přední gumy úplně jiná motorka :-)

Doplňky na motorce - KN filtr

Recenze

Pár mých osobních poznámek k této motorce. Výběr motorky probíhal spíše v obecném duchu, než že bych dopředu vybíral tento typ. Moto jsem koupil v podprůměrném stavu k jeho stáří. Brala olej a to dost ( i 2-3l/1000km) , nefungoval EXUP…ale zase měla přední tlumiče Öhlins a xenon, pancířky…Spotřeba oleje vroste s tím jak se to točí (třeba rychlejší přesun po dálnici se jí nelíbil), což je logické, nicméně tolik jsem nečekal.. párkrát na mě kouklo červené oko, tak jsem zvolnil a vždy dojel. Nechal jsem vyměnit gufera na ventilech a OK, tedy na Yamahu. Výfuková přívěra, po koupi jsem jí měl vyndanou, krom špatných lanek je někdy špatné i servo přívěry, můj případ, jezdit se dá slušně, objem je prostě objem. Pak jsem vyměnil obé a můžu konstatovat citelný rozdíl, zejména např. pomalá jízda ve městě je mnohem komfortnější, spodek prostě o 100% lepší. S jízdními vlastnostmi jsem byl velmi spokojen, zejména při nazutí setu Continental RoadAttack, moto dost odpustí a zachrání. S ovladatelností jsem neměl problém, možná i díky svým větším tělesným proporcím, pokud by však někdo chtěl šetřit setinky na okruhu, tak se starý dobrý Newton jistě ke slovu dostane, váha je holt nepřítel . Měl jsem možnost zkusit ještě další dvě FZRa a tak hodnocení brzd a jiných častí se váže přímo na mou motorku než abych to hodnotil obecně. Rozdíly zde vypíchnu. Brzdy dobrý, radiální brzdiče to nejsou, ale i při velmi svižné jízdě stíhají (na okruhu nezkoušeno), ale jsou tam pancířky, ostatní FZRa brzdily o něco hůř. Kde má motorka pokulhávala byla převodovka, nejhorší ze všech tří, asi dáno stářím a chováním předešlých majitelů. Těsnost tlumičů a nastavení také není hodnoceno obecně, stejně tak i zvuk a mechanická hlučnost, při tomto stáří je to spíše o daném kuse. Olej jsem používal 20W50, o něco menší mechanická hlučnost a spotřeba oleje.
Zde bych taky zmínil absenci palivoměru u těchto strojů, což mě vadilo. Spotřebu paliva kochačka 6,5l/100km, normální jízda 7-7,5l/100km a pak dál záleží jak moc atakujete červené pole otáčkoměru . Běžně od plné k rezervě cca 200km..čas na přepnutí jistě poznáte... Co se týče pohodlí, cestovní motorka to vyloženě není, to je jasný, ale ve své třídě si rozhodně stojí dost nad průměrem. Nejhůř je na tom asi ve městě, pokud jste nuceni často stavět slušně topí pod zadek. Závěrem hodnotím motorku i přes její stáří jako velmi dobrou, zejména výkon/cena nemá moc konkurentů a s dobrým jezdcem rozhodně nebude na konci pelotonu, chce to však hlavu na správném místě...
Dnes v roce 2019 již moc neplatí poměr cena/výkon, neboť se z těchto strojů pomalu, ale jistě, stávají veteráni..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LadiCZ
LadiCZ napsal 27.05.13 v 02:02 10b.

Více komentářů



TOPlist