Vlastník | Randy1 | |
---|---|---|
Vloženo | 12.2.2010 | |
Aktualizováno | 19.2.2010 | |
Zobrazeno | 4 044x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | Randy1 | |
---|---|---|
Vloženo | 12.2.2010 | |
Aktualizováno | 19.2.2010 | |
Zobrazeno | 4 044x |
pěkná práce určitě se na ní musí jezdit skvěle.. tak dávám za 10b a přeju hodně šťastných km a třeba se někdy někde potkáme!
zdar
ja s motorkama pracuji cca 20 let. vim co je na motorkach dobre, vyborne, horsi a nebo spatny a proto jsem si ji upravil jak me sedi. ono taky zalezi na jizdnim stylu , na jezdcovi a mnoha dalsich faktorech co se tyka vysky postavy a vahy osoby ktera motorku ridi.na zavody mam jeste R6 takze na vylozene sportovni jizdu Fazer neni , ale ty jizdni vlastnosti ktere jsou po upravach jsou jine. motorka se lepe vede a lepe posloucha - vermi ze vim o cem hovorim . jestli pojedes nekdy kolem tak se zastav ze Zlina to neni tak daleko ja bydlim kousek od Hodonina. muzem pokecat a nekde sfrknout
Celkem slušný úpravy, já osobně jsem zastánce že to má být jak to japonec udělal a pokud chceš jízdní vlastnosti Hayabusy tak si ji kup a jestli chceš vystuženou kyvku tak si kup R1 a není problém, ten béda tránvíček mi moc nesedí, ale jinak OK.
motorka nemela zmenit vzhled .ten jsem naopak chtel zanechat.fazera jsem kompletne rozebral a zacal stavet znovu od zakladu.hlavnim cilem bylo udelat podvozek pevnejsi ,tvrdsi a tudiz stabilnejsi.vidlice z Hayabusy meli zlepsit vedeni a podlacit nešvar originalnich vidlic jaky je napriklad u endur kdy jsou vidlice prilis dlouhe.zadni kyvka byla vyztuzena pro vetsi tuhost (krouceni vidlice)vyfuk mel byt polozen co nejblize ke stredu teziste motorky a hlavne aby byl v ose motocyklu(souosos).dalsi veci se jiz tykaly vzhledu.sedlo se komplet predelalo a to jak snizeni v zadni casti tak i prodlouzeni mista pro spolujezdce , posleze i novy potah.zadni svetlo bylo zameneno za diodove.radialni pumpa Nissin a 6-ti pistkove trmeny LUCAS Racing .kola budou jiz brzy vymeneny za dratove ( lepsi pruzeni na nerovnostech)pristroje (budiky) jsem instaloval z YZF-R1 rok 2001.dalsi prace jeste budou pokracovat
zdar nene vyfuk neni na druhe strane ale pod zadnim centralem mezi priverou a zadnim kolem
a co se skrývá na opačné straně?Že by výfuk,
No tak tohle tady ještě nebylo a dlouho nebude to je až divné tunění,mimo sedla a kotoučů, které ladí oku ale to zadní kolo,kyvka-hm ale proti gustu,žadný dišputát
krásný modrásek a sedlo,kotouče luxus Jasná 10.