PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 1000 Fazer (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Randy1
Vloženo 12.2.2010
Aktualizováno 19.2.2010
Zobrazeno 4 044x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 9 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sbs
sbs napsal 04.01.19 v 08:14 10b.

Petas77
Petas77 napsal 24.05.10 v 13:36

pěkná práce určitě se na ní musí jezdit skvěle.. tak dávám za 10b a přeju hodně šťastných km a třeba se někdy někde potkáme!

Randy1
Randy1 napsal 19.03.10 v 10:13

zdar
ja s motorkama pracuji cca 20 let. vim co je na motorkach dobre, vyborne, horsi a nebo spatny a proto jsem si ji upravil jak me sedi. ono taky zalezi na jizdnim stylu , na jezdcovi a mnoha dalsich faktorech co se tyka vysky postavy a vahy osoby ktera motorku ridi.na zavody mam jeste R6 takze na vylozene sportovni jizdu Fazer neni , ale ty jizdni vlastnosti ktere jsou po upravach jsou jine. motorka se lepe vede a lepe posloucha - vermi ze vim o cem hovorim . jestli pojedes nekdy kolem tak se zastav ze Zlina to neni tak daleko ja bydlim kousek od Hodonina. muzem pokecat a nekde sfrknout

jnes
jnes napsal 18.03.10 v 07:52

Celkem slušný úpravy, já osobně jsem zastánce že to má být jak to japonec udělal a pokud chceš jízdní vlastnosti Hayabusy tak si ji kup a jestli chceš vystuženou kyvku tak si kup R1 a není problém, ten béda tránvíček mi moc nesedí, ale jinak OK.

Randy1
Randy1 napsal 19.02.10 v 12:01

motorka nemela zmenit vzhled .ten jsem naopak chtel zanechat.fazera jsem kompletne rozebral a zacal stavet znovu od zakladu.hlavnim cilem bylo udelat podvozek pevnejsi ,tvrdsi a tudiz stabilnejsi.vidlice z Hayabusy meli zlepsit vedeni a podlacit nešvar originalnich vidlic jaky je napriklad u endur kdy jsou vidlice prilis dlouhe.zadni kyvka byla vyztuzena pro vetsi tuhost (krouceni vidlice)vyfuk mel byt polozen co nejblize ke stredu teziste motorky a hlavne aby byl v ose motocyklu(souosos).dalsi veci se jiz tykaly vzhledu.sedlo se komplet predelalo a to jak snizeni v zadni casti tak i prodlouzeni mista pro spolujezdce , posleze i novy potah.zadni svetlo bylo zameneno za diodove.radialni pumpa Nissin a 6-ti pistkove trmeny LUCAS Racing .kola budou jiz brzy vymeneny za dratove ( lepsi pruzeni na nerovnostech)pristroje (budiky) jsem instaloval z YZF-R1 rok 2001.dalsi prace jeste budou pokracovat

Randy1
Randy1 napsal 19.02.10 v 06:01

zdar nene vyfuk neni na druhe strane ale pod zadnim centralem mezi priverou a zadnim kolem

babčafazer
babčafazer napsal 14.02.10 v 21:39

a co se skrývá na opačné straně?Že by výfuk,

babčafazer
babčafazer napsal 14.02.10 v 21:37

No tak tohle tady ještě nebylo a dlouho nebude to je až divné tunění,mimo sedla a kotoučů, které ladí oku ale to zadní kolo,kyvka-hm ale proti gustu,žadný dišputát

markrat
markrat napsal 14.02.10 v 18:45

krásný modrásek a sedlo,kotouče luxus Jasná 10.



TOPlist