Kryty páček vlastní výroba,moje úprava sání,výfuk vlasní výroby (nerez),zesílené lanko dekompresoru, širší hliníkový kryt řetězu a širší vodítko,ložisko na spínači stojanu, nově plastové kryty rámu taky domácí výroba.
Recenze
Motorku mám od roku 2001, je to model 1999, má momentálně najeto 15000km.
Věci co sem zatím musel měnit bylo lanko dekompresoru, těsnění víka spojky, startovací segment který v důsledku špatně seřízeného dekompresoru praskl, zadní destičky, opotřebované přední ozubené kolečko, gufera v šavlích a také prasklý řetěz - který mi prorazil blok levé víko motoru, naštěstí je z hliníku takže šlo zavařit - elektrodou - dělal sem si sám .
TTR je odolná mašina, nechá si líbit i ošklivý zacházení a do začátků je super.
Zprvu může dělat problém startování, chce to trochu grif, ale je to jen o zvyku .
Dá se zvládnout i motokrosová trať, ale tlumiče jsou měkoučký takže na skákání je třeba dotáhnout zadní centrál a vyměnit olej vpředu za hustší 12w-15w.
pěkný 10b
Čau, potřeboval bych poradit. Mám tento stroj a když ho nakopnu, nakopávačka mi spadne dolů. A když motor zhasnu tak zase vystřelí navrch.Nevíš čím by to mohlo být??Jo a neznáš nějaký stránky na náhradní díle??? Díky
jj moc pěkně vytuněná. a´t to lítá pane
mas ji dobre udelanou