PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník T.T.17
Vloženo 16.1.2010
Aktualizováno 27.3.2017
Zobrazeno 1 423x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Motorka do nepohody vhodná pro cestování i běžné každodenní ježdění do roboty. Za levný peníz spousta srandy.

První dojmy - Krásný zvuk PPM (plná prdel místa :-¨) Vhodný i na delší štreky Skvěle brzdí motorem

Motorku bych doporučil pro - Vhodný pro vyšší postavy.

Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti, padáky, stranové textilní brašny a zadní kufr 40 l, zásuvka

Recenze

Motorku jsem kupoval jako novou. Velice mi vyhovuje vysoké plexi - ideální ochrana před větrem a deštěm. Postupně jsem k ní dokoupil postranní textilní brašny, zadní plastový kufr, kryt mororu, a olejového chladiče, padáky, bástry, el. zásuvku a vyhřívané hefty , aby jsme měli s přítelkyní na cestě pohodlí. Ročně na ní najedu cca 10 tis. km - převážně výlety po ČR, EU a ježdění na chalupu. Asi 40% najetých km jsem absolvoval se spolujezdkyní, která si prostorné sedlo nemůže vynachválit.
Motoricky mi Stromek maximálně vyhovuje, dá se s ním jet "na kochačku" i "střelba". Motor je krásně pružný od 2,5 tis. ot., ale má rád spíš otáčky vyšší. Moc se mi zamlouvá jeho "tlukot", který začíná v cca 6 tis. ot. - hezkej zvuk a dostatek síly.
Spotřeba je neuvěřitelně nízká - od 4,3 l při dlouhých cestách po 6,5 l při honění času na dálnicích - plný plyn.
Nedoporučoval bych ho menším a drobným postavám kvůli výšce a šířce sedla a celkové mohutnosti Stromka. Po rozjezdu je ale vše jinak a ovladatelnost je výborná. Je to dobrá volba i ve vztahu k našim rozmláceným silnicím.
Od koupě mě nikdy nenechal ve štychu a vždy jsem dojel. Dělám na něm jen základní údržbu - olej + filtr každých 6 tis. km, čistím a mažu řetěz, vzduchový filtr čistím každé 4 tis. km.

Mám s ním jen jeden problém - velmi těžko se končí vyjížďka a dává se do garáže. Nejradši bych na něm jezdil pořád.
XXX

Teď jen něco k výdrži dílů, včetně spotřebních:
- výdrž originální řetězové sady - neuvěřitelných 48500 km
- orig. baterie Yuasa - 8 let

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
V-Stromek
V-Stromek napsal 15.02.11 v 09:28

Krásný stroj, přeji hodně pohodových km 10.b

Kuchta89
Kuchta89 napsal 19.01.10 v 21:37

Máme stejnej problém!!

Ben-harmonika
Ben-harmonika napsal 19.01.10 v 00:06

Strom se mi líbí a navíc čevený. Máš 10 Tak si spolu užívejde.

rozawaran
rozawaran napsal 17.01.10 v 15:08

rudabady
rudabady napsal 17.01.10 v 09:46

Více komentářů



TOPlist