renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/23 Mustang (1981)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník UltraMotorkář
Vloženo 17.12.2009
Aktualizováno 10.4.2012
Zobrazeno 10 431x
HODNOCENÍ PROFILU OD 35 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


50cc!5,5,5HP/8700RPM = Jawa Mustang

Více fotografii

Recenze

Mou druhou motorkou se od 14.8.2008 stala Jawa 50, typ 23 Mustang. Stroj žene ležatá, dvoudobá, vzduchem chlazená padesátka(vrtání x zdvih 38 x 44mm). O rozvod směsi se stará píst. Motor je osazen italským karburátorem DellOrto PHBG 19,filtr sání je taktéž z Itálie - Malossi. Válec upravoval Stejsky a mohu doporučit - jízdní vlastnosti a průběh výkonu ve všech otáčkách se markantně zlepšil. Výfuk je složen ze seriového kolene a dvoukomorového výfuku primárně určeného na slimáka. Průměr klikového hřídele je ponechán sérivý, tudíž 100mm, ale ojnice je přelisovaná na ojnici značky CKR s jehlovým ložiskem pro pístní čep. Celý klikový hřídel se točí v ložiskách SKF. Třístupňová převodovka včetně jejího automatu byla ponechána sériová. Spojka byla osazena lemelami s ferodovým obložením. Zapalování obstarává Magneto s výkonem 30W - přední žárovka 6V 25/25W  a vzadu svítí pět červených Led-diod. Kladívkový system zapalování ponechán. Jezdím na stálý  sekundární převod 12/55 zubů. Co se týče rámu a podvozku, byl rám vyztužen dvěma vzpěrami a Zadní tlumiče nahrazeny novými a mnohem lepšími tlumiči od Zbrojovky Březnice. Pneumatiky byly zvoleny Continental ContiGO! o klasickém rozměru 2,75/16. Charakteristickými znaky mého stroje oproti originálu je přední světlo ze Simsona, dále a spínací skříňka na klíček, zabudovaná do kastlíku, zcátka, tachometr a taky červeno černá kombinace laku s chromovými prvky. Pro lepší vzhled a celkový dojem jsem nahradil všechny šrouby za zinkované imbusy, které nahradily staré, mnohdy rezavé šestihranné šrouby. Více Vám napoví fotky celého stroje a deník.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FiffiQ
FiffiQ napsal 22.02.12 v 20:03

Máš to moc pěkný, ale jednu věc bys měl rozhodně řešit - do hliníku by nikdy neměly přijít zinkovaný šrouby! (viz tvůj motor). Mezi zinkem a hliníkem probíhá reakce, která je sice dost pomalá, ale za pár let tam už závit nebude.
Většinou se na motory používají niklovaný nebo černěný šrouby.

smartin1
smartin1 napsal 29.01.12 v 20:34

Zar
Zar napsal 03.01.12 v 19:18

Perfektní jawička

MrňaM
MrňaM napsal 20.12.11 v 19:41

jet za pianem kilo se tak nevidi. 10b

Tommy_Angelo
Tommy_Angelo napsal 10.11.11 v 16:46

teda spíše ze sima

Více komentářů



TOPlist