Tak jsem si už myslel, že po namontování opraveného motoru bude už vše ok a co čert nechtěl... Dnešní výlet proběhl opět ve znamení jawení. Vyjel jsem dnes v podvečer na trochu delší (na jawí poměry) vyjížďku z Drážďan směrem Heidenau, Königstein, Bad Schandau, celý natěšený na zatáčky v údolí Křinice (Kirnitzschtal). U Königsteinu nejprve proběhla výměna volnoběžné trysky 50 za 55. Sice je origo pro tenhle karburátor menší, ale vůbec to nechce jet a pořád zdechá V Bad Schandau začalo poprchávat, takže jsem zatáčky raději projížděl poněkud na jistotu, žádné klopení na kolínko. Při zastávce někde uprostřed skal Českosaského Švajcu jsem zjistil, že opravená a přetěsněná převodovka někde upouští olej, a to tak, že docela brutálně. Během chvíle, odpovídající jedné Spartě, byla pod Jawkou docela slušná loužička. Zadní guma byla z levé strany krásně černá, úplně jako nová a levý doutník se úplně blýskal - krásně nakonzervovaný. Protože nebylo vidět, odkud to teče, tak jsem to raději obrátil a přes Sebnitz, Hohenstein a Weissig směrem domů. Krásné silnice, krásné zatáčky, vřele tuhle štreku doporučuji! Sice trochu poprchávalo, ale dalo se to přežít. Kousek před začátkem Drážďan si to valím po B6 na plný kotel a asi při 100km/h mi najednou vylítla 4ka. A jiný kvalt nešel zařadit. Takže si to dovalím na volnoběh na kraj města, postavím na chodník a drbu si hlavu. Spojka je úplně volná, šaltpáka se hýbe pouze mezi 3-4, nic jiného tam nejde. Vedle je naštěstí benzínka, tak rychle doplním nezbytné kalorie a pro sichr koupím flašku oleje do převodovky (bohužel jenom motorový - nějaký výprodej do dieselu za pár fufňů, na dojetí musí stačit). No, vešlo se ho tam skoro půllitru... ale převodovka stále nic. K tomu se přidalo ještě blbé startování, jakoby byl rozhozený předstih (divný, mám tam Vape). Motor zaboha nešel nahodit, pak se chytil a střílel do výfuku jak vzteklý a následovně chcípnul. A ticho. Po cca 10 minutách skákání na páce mne to přestalo bavit. Rukou jsem tam narval trojku a naštěstí to tam bylo trochu z kopečka, tak se to asi po 50 metrech rozběhlo. Na trojku, která po 100m pravidelně vyskakovala, jsem dokulhal v deset večer domů, čtyřka sice dělala, že tam jde, ale vůbec se nechytala a jenom drnčely zuby. Takže opět půjde motor ven... Celková bilance je tedy zatím zhruba 5 hodin práce na 1 hodinu jízdy...
Vlastník | ladis1973 | |
---|---|---|
Vloženo | 19.11.2009 | |
Aktualizováno | 10.12.2015 | |
Zobrazeno | 8 884x |