PROFIL MOTORKY

Jawa 350/354 Kývačka (1961)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ladis1973
Vloženo 19.11.2009
Aktualizováno 10.12.2015
Zobrazeno 8 884x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 06.05.2010, Uskutečněno: 05.05.2010, Stav tachometru: 2024 km, Zhlédnuto: 13x


Tak jsem si už myslel, že po namontování opraveného motoru bude už vše ok a co čert nechtěl... Dnešní výlet proběhl opět ve znamení jawení. Vyjel jsem dnes v podvečer na trochu delší (na jawí poměry) vyjížďku z Drážďan směrem Heidenau, Königstein, Bad Schandau, celý natěšený na zatáčky v údolí Křinice (Kirnitzschtal). U Königsteinu nejprve proběhla výměna volnoběžné trysky 50 za 55. Sice je origo pro tenhle karburátor menší, ale vůbec to nechce jet a pořád zdechá V Bad Schandau začalo poprchávat, takže jsem zatáčky raději projížděl poněkud na jistotu, žádné klopení na kolínko. Při zastávce někde uprostřed skal Českosaského Švajcu jsem zjistil, že opravená a přetěsněná převodovka někde upouští olej, a to tak, že docela brutálně. Během chvíle, odpovídající jedné Spartě, byla pod Jawkou docela slušná loužička. Zadní guma byla z levé strany krásně černá, úplně jako nová a levý doutník se úplně blýskal - krásně nakonzervovaný. Protože nebylo vidět, odkud to teče, tak jsem to raději obrátil a přes Sebnitz, Hohenstein a Weissig směrem domů. Krásné silnice, krásné zatáčky, vřele tuhle štreku doporučuji! Sice trochu poprchávalo, ale dalo se to přežít. Kousek před začátkem Drážďan si to valím po B6 na plný kotel a asi při 100km/h mi najednou vylítla 4ka. A jiný kvalt nešel zařadit. Takže si to dovalím na volnoběh na kraj města, postavím na chodník a drbu si hlavu. Spojka je úplně volná, šaltpáka se hýbe pouze mezi 3-4, nic jiného tam nejde. Vedle je naštěstí benzínka, tak rychle doplním nezbytné kalorie a pro sichr koupím flašku oleje do převodovky (bohužel jenom motorový - nějaký výprodej do dieselu za pár fufňů, na dojetí musí stačit). No, vešlo se ho tam skoro půllitru... ale převodovka stále nic. K tomu se přidalo ještě blbé startování, jakoby byl rozhozený předstih (divný, mám tam Vape). Motor zaboha nešel nahodit, pak se chytil a střílel do výfuku jak vzteklý a následovně chcípnul. A ticho. Po cca 10 minutách skákání na páce mne to přestalo bavit. Rukou jsem tam narval trojku a naštěstí to tam bylo trochu z kopečka, tak se to asi po 50 metrech rozběhlo. Na trojku, která po 100m pravidelně vyskakovala, jsem dokulhal v deset večer domů, čtyřka sice dělala, že tam jde, ale vůbec se nechytala a jenom drnčely zuby. Takže opět půjde motor ven... Celková bilance je tedy zatím zhruba 5 hodin práce na 1 hodinu jízdy...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Po pěti letech... pořádná řídítka a úprava stupaček

    ...koukám, že čas plyne jak voda a nějak jsem tu pozapomněl psát. Na tachu mezitím přibylo cca 13tkm, absolvovali jsme několik jízd na sraz na Krucemburku, dvě motodovolené a pár výletů převážně v česko-saském pohraničí,

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 10.12.2015
    Uskutečněno: 10.12.2015
  • Spálená spojka II

    Počasí se vybouřilo, tlak, který na minulé projížďce hrozil infarktem, klesl a zhruba po týdnu si říkám, že tentokrát bych tu Komáří vížku mohl opět zkusit. No řekněte, s tou novou spojkou se přece nemůže nic moc stát, n

    Typ: Oprava
    Vloženo: 08.11.2010
    Uskutečněno: 29.08.2010
    Tachometr: 2900km
  • Spálená spojka I

    Krásné počasí v polovině srpna vylákalo k vyjížďce na Krušné hory s cílem zdolat Komáří vížku, dát si tam kafe, kofolu a smažák a v podvečer se zase v klidu vrátit zpět a od sedmé pak odpočatý nastoupit na večerní šichtu

    Typ: Oprava
    Vloženo: 08.11.2010
    Uskutečněno: 15.08.2010
    Tachometr: 2850km


TOPlist