nástupce tl 1000. pěknej nestárnoucí desing, zátah po celém spektru otáček, brutální zvuk.
Recenze
Přecházel jsem na litra z sv650, takže tam nějaká zkušenost s dvouválcem byla, avšak litr to je jiné kafe :))...dokáže člověka pěkně potahat, a ten zvuk...
pryže dunlop Qualifier / Qualifier RR, řetězovka D.I.D., svíčky NGK, K&N air filtr, duralové padáky od rutana, čiré zadní světlo, čiré mini blinkry, kouřové plexi puig, bílé podsvícení budíku, zrcátka + závažíčka + kryt sedla spolujezdce v barvě, chromovej oil filtr, gripy + tankpad SV, karbon víko nádrže, duralové stupačky, držák SPZ, laďáky viper, polepy
V sezóně K9 jsem najel cca 2500km.
V sezoně K10 najeto cca 7000km. pneu vpředu D209F, vzadu D209RR...nájezd je zatim cca 10tis km a ještě něco vydrží. jízda, tak nějak mix (cestovní, ostřejší, a párkrát na dromu v sosnové a mostě :).) vše zatím šlape jak má a motorka tahá pěkně 8-). Změřen výkon 107PS na zadním kole v DK Racing.
Zima je sice dlouhá, ale na motce je vše hotovo z minulé zimy, kdy bylo uděláno vše od ložisek, kapalin až po drobnější věci.
Snad jen opět přeleštit komplet svody :))
A úpravy? ani žádné neplánuji...
V nadcházející sezóně bych se chtěl podívat do Alp a možná se vydat i k moři :))
děkuju
moc pěkny Svčko
Krasavice.Tak ať šlape.Za 10.
moc pěkná mašina tak krátkou zimu a sezónu bez nehod