Chlouba mého jawaparku! Elegán mezi elegány! Sice svým výkonem nijak nevyčnívá ale originalitou a jedinečností ANO! ;) Jeden z prvních pionýru co v 63. opouštěli tovární linku :)
Recenze
Začínal jsem na fichtlu od tatíka no spíš od dědy ale časem jsem si říkal, že by nebylo špatné mít svou vlastní motorku. Tak začalo hledání. Takřka soused mi svého fichtla prodat nechtěl, tak mě poslal za svou sestrou. Po půlhodinové debatě kde ona sestra bydlí jsme se nakonec domluvili a jelo se. Pří prvním pohledu to byla špinavá dlouhostojící vražda, motor se netočil. Pak když jsem se na ní zadíval víc tak jsem si všiml jakéhosi podivného blatníku a hned jsem věděl, že to je jedna z prvních 05 Neváhali jsme s tatíkem, naložili stroj a hurá směr garáž. Po sundání motoru z rámu a následném rozebírání jsme zjistili, že píst přirostl k válci a ani za boha nechtěl pustit. Kofola přes noc se ukázala jako vhodné řešení . Pak už se jen vyčistil karbec, ventil z nádrže, dofoukali kola, vyměnili lanka a dolil benzín a kupodivu chytla bez větších problémů Velice si cením toho že motorka je v krásném originál laku a hlavně je s TP Odlišnosti oproti nastávajícím 05: Přední blatník, podsedlový plech bez nápisu ,,jawa 05,, Brzdové štíty z 555, zapalování z 555, sedlo nemá ,,stojánek,, kryt řetězu uchycen jakoby objímkou kolem tlumiče, průchodka kabelů a lanek na revmaplechu a nakonec nepovedený systém stojanu... toď asi vše
Pěknej stroj .
Fakt krásnej originál
fakt moc hezkej hned bych bral muj táta měl tky takovýho faktnádhrenej 10b
Neskutečnej stav, dokonalost sama. Ať ti dělá radost. Jasných 10b.
Tyjo máš jí krásnou 05 byl můj první stroj a řeknuti že jsem na ní nidky nešáhl, jen jsem dolejval benzín, no prostě mašina jak sviň Ten 63rok bych moc rád taky sehnal..