Najezdili jsme toho spolu hodně, hodně jsme toho spolu zažili i jeden karambol. Ale čas rozloučení se nechýlil. Prodaná 14.2.2009 do Rychnova n. Kn., ať slouží nové majitelce, na svou první motorku nikdy nezapomenu.
Recenze
Pro začátek určitě vhodná motorka, lehká, dobře ovladatelná. Výkon mě omrzel po 1. sezoně, ale tak co chtít po 4T 125. Spotřeba nízká, s laďákem dokonce menší než v serii, vždycky jsem se vešel do 3 litrů a to jsem ji nešetřil. Motor je "sportovně" laděnej, začíná táhnout od 7000ot., ale poměrně brzo mu dojde dech, nemá cenu přetáčet. Řazení tak v 9500ot je optimální. podvozek taky super, zatáčky tahle mašinka fakt řezat umí a dokáže potrápit silnější, ale těžší stroje. Ale dost chvály, motorka je to skutečně hodně malinká. Vypadal jsem na ni komicky a to nemám ani 180cm. Ze zadu si vás spletou s mopedem díky úzké gumě. Ale to hlavní, motorka trpí vibracemi. I když to není to, co Yuki tak se klepe docela dost. Celá maska při otáčkách cca nad 8000 se celá rozklepe a vydává ošklivé zvuky. Doporučuji narvat molitan mezi plasty jinak se vám na některých místech vydřou. Co na závěr?? Na něčem se začínat musí. Motorka je to sice malinká, ale na naučení bohatě stačí. Nejdřív jsem problém neměl, ale po určité době jsem se na ni cítil skutečně trapně právě díky velikosti. Cena ojetých motorek je velmi příznivá a Honda je určitě lepší než Yuki. Jsem rád, že jsem měl tu čest tenhle stroj vlastnit
Čau prosim tě za kolik se dá sehnat laďák na cbr ku ? díky
ty mi ses ale shit
závidím jen tu nízkou spotřebu