Charizmatická Italka. Silný dvouvál se zvukem od Arrow.
Po více než deseti společných letech budě dělat radost někomu jinému...hlavu vzhůru, zamáčknout slzu a jede se dál.
Motorka koupena od FIRMA:A Spirit (Praha 4-Braník)
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000: Poznámka jednoho majitele SV, který zkusil Tuono. "Rozdíl jak mezi rozhašenou Jawou a seštelovanou MZtou"
První dojmy - [b]12/2008 - Fungl nová[/b] - Výborný motor i podvozek. Skvělý zátzah odspodu, perfektní ovladatelnost a to i na horším povrchu. Excelentní přední brzda, zadní jako by nebyla. Origo spřevodování dost do rychla.
Doplňky na motorce - Výfuky Arrow, lámací páčky, ukazatel zařazené rychlosti Gipro
Recenze
08/2018 - motorka zase v plné kondici
Do garáže nastěhovala mladší sestra V4 v provedení Factory, ale na dvouválce přece nedáme dopustit, proto se obcas s chutí svezeme a zavzpomínáme na ty časy, kdy silný a obratný motorky uměly rozsekat a zdeklasovat všechno co jim přišlo do cesty a nepotřebovaly při tom armádu elektronickejch asistentů...
PS: no ale prevda je, že pokrok nezastavíš...pár písmen si o tom můžete přečíst tady
2017 - konec sezóny - Najeto 55 tisíc kilometrů, sezona předčasně ukončena jedním dědou, který strašně moc potřeboval zatočit vlevo a nedat přednost protijedoucímu Italskému zlu, které zrovna zrychlovalo na dvojce, aby děda nemusel dlouho čekat.
Byla z toho zlomená ruka, rozbité světla, přední maska, odřeniny na levé straně a taky jedno nalomený srdce.
No ale všechno zlé je k něčemu dobré. Ruka je sešroubovaná a vyztužené titanovou destičkou (v tom samym místě už nepraskne) a v garáži stojí nové Tuono 2017 po kterém jsem už 2 roky pokukoval.
Starou motorku letos v klidu opravíme a asi si ji z nostalgie nechám. Takové se už vyrábět nebudou a já mám přece slabost pro výjmečné Italské stroje (viz mooje motorky tady na motorkářích)
2017 - začátek sezóny
Začínáme spolu už devátou sezonu a pořád je to vášnivá láska. Jsme po servisu v 50ti tisících. Motorka šlape jako hodinky. Jedeme druhý řetěz, první rozetu a přední ozubený kolečko, druhou baterii a asi jedenáctou sadu pneumatik.
Každý rok si dopřáváme čerstvý olej s filtrem. Jinak jen benzín, mazání řetězu a mytí od tisíců hmyzích mrtvol.
Je to pořád ideální "italská děvka", mašina co chytne za koule, dobrá jak na provětrání hlavy kolem komína nebo taky na parádní cestování přes alpské průsmyky, kde s chutí prožene překoňované sporty.
Jako třeba tady.
Hezké
Nádherná sexy italka v bílém a překrásné fotky 2x10b s přáním jen super kilometrů v sedle "hromu" a pořízení dalších parádních fotek
Nádherný stroj, moc pěkné fotky. 10 b
Krásný fotky, přeju pěknou sezonu 2010 a mnoho šťastných km jasných 10b
Moc hezké fotky