Trochu vylepšený superbike se schopnostmi svojí doby.
Výška jezdce: 188 cm
Recenze
Superbike z roku 1996 se všemi svými schopnostmi i neduhy, ale v celkem slušném stavu a s několika vylepšeními na jiných sradech moc nevídaných.
Racingová úprava přední kapoty, letmo uložené kolo, kotouče Braking,titanový komplet Yoshimura TriOval, race přepáčko; od 2008: bi-xenon, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, páčky Titax; od 2009: race double bouble plexi MRA.
Vzhledem k upravenému přepákování a zvýšenému podsedláku záleží dost na momentální fyzické kondici a odolnosti jezdce. Motor má rezervy a kdysi moderní šestipístky neoplývají nijak valným brzdným účinkem. I tak se ale dá na této již koncepčně staré motorce slušně svézt a sedřít oba slidery až na kůži.
Jinak je to čistokrevné GSX-R v té nejkrásnější modrobílé, a ten zvuk... při každém otevření plynu si v momentě připadám jako na koncertě. Z té melodie mě mrazí v zádech i po celodenním ježdění a nejkrásnější je na tom to, že ač bez hudebního sluchu a bez znalosti not, jsem tím dirigentem já a spolu se svým orchestrem uháníme krajinou vstříc novým zážitkům...
SRAD už má nového majitele, budu vzpomínat a říkat si, jaké by to bylo, kdyby měl člověk možnost, vystavit si ho na mramorové desce v obýváku. Sen... Good bye my friend, good bye!!!
Lehce s křížkem po funuse a navzdor faktu, že je éra supersportů za mnou si nejsem jist jestli bych tohle dokázal pustit dál. Asi ne pěknější a zajímavější GSX-R jsem ještě neviděl
Tohle se Ti opravdu povedlo, krásný stroj Jasných 10, škoda, že v tom obýváku neskončil
vzpomínáááám...
stejně si to měl nádherný
Na parááádu kúúúsek 10b.