Krásný a pohodový naháč.Bezproblémová klasika a maximální spokojenost!!!
Recenze
Tuhle motorku jsem si pořídil hned po prodeji ER-5, a to v únoru 2008, je to rok výroby 2001 a při koupi měla najeto 15200km. Zr-7 se dá popsat jako větší "sestřička" ER-5, takže mi hned padla do ruky a velmi brzo jsme se skamarádili. Po společných asi 7000km si už můžu dovolit hodnotit a říci, že to byla velice dobrá volba. Patřím mezi motorkáře, co se rádi toulají krajinou, ale občas rádi chytí za plyn, vychutnají si zatáčky a rychlost. ZR-7 je klasický naháč, který si bez problémů poradí se svou větší hmotností, dobře akceleruje a je skvěle ovladatelný.
Zátah motoru je plynulý už od spodu otáček a nechá si líbit i "vrkání" 2-3tis/ot . Když vás přepadne chuť na sportovní jízdu, otočíte plynem a otáčkoměr je v rozmezí otáček 7-9tis/ot, poznáte, že dokáže pěkně svištět i dovádět. Převodovka je bezproblémová a přesná, i když lehce hlučná. Jen škoda, že nemá tu šestku, občas ji stále "hledám" . Zátah motoru je v celém svém poli otáček velmi příjemný a plynulý. Cestování při rychlostech kolem 100-120km/hod je opravdu to, co má tahle mašina ráda a ta jízda je požitek. Spotřeba při jízdě ve dvou a Tenaxem je kolem 5,5litru prostě paráda. No a při dlouhých pohodových cestách ve dvou se v klidu dostávám i k 5l na 100km. Brzdy by snesly vpředu vytunit pancéřovkymi , ale i přes to myslím, že jsou dostačující. Je to pohodový naháč na cestování, jen to sedlo pěkně klouže, takže dostane nový tvar a protiskluzový materiál pro ještě větší pohodu na cestách. Na mašině mám pneumatiky Dunlop sportmaX D207F s kterými jsem spokojený, dobrá guma se slušnou životností a stabilitou . Pokusil jsem se napsat, jak já hodnotím svou ZR-7 po dvou sezónách a asi 7000km, skvělá pro cestování i trocha toho sportovnějšího vyžití.
V 2010 jsem nechal konečně přešít sedlo a výsledek (pozn. info v denníku)od DD tuningu je opravdu k nezaplacení.Jak pro mě tak pro moje holky a cestování je daleko pohodlnější.V červenci jsem "obul" dvousměsové Dunlop Sportmax Roadsmart a zatím sem moc spokojenej s jejich vlastnostmi na silnici.
V dubnu 2011 v přípravě na novou sezónu, při výměně oleje a filtru proběhla kontrola i výměna oleje v předních vydlicích no a hlavně už mašina konečně dostala vytoužené "pancéřovky". Vylepšení se týká jen přední brzdy, protože si myslím že zadní je dostatečná i gumová-naopak bych to bral jako plus.
A musím hned velmi kladně zhodnotit že její brzdy jsou daleko přesnější a čitelnější.
Pěkný kousek
Zajímavá barva a to sedlo vypadá opravdu hezky...přeji ještě hodně šťastných km...
Taky jsem o ní uvažoval, ale vyhrál kardan, no, tak ať nám to všem šlape...
Krásná motorka
Kulaté světlo, ručičkové budíky... To co bylo pár let zpátky samozřejmostí, je dnes tak vzácné... Pěkné...
Hezké počtení,tak ať jezdí a hodně kiláků kolama dolů...