Bola to asi jawa 250 panelka, ja som vsak potreboval upravit motor kvoli diplomovej praci...
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Prekvapil ma pravidelny chod hned po nastartovani za studena a pekny zvuk motora. Nevyhodou bolo vsak ze nebolo mozne motor vytacat do strednych a max otaciek lebo odskakovali vacky od vahadiel kvôli pomeru otáčok 1:1 medzi klukou a vackou...
Recenze
Prerabka dvojtaktneho motora s vratnym vyplachovanim na 2T so suprudnou vymenou zmesi...
Komponenty:
Bloky jawa 250 panelka
valec skoda 1203, rebra z jawy 250
piest trabant
OHC hlava odpilena na 1 valec z lady alebo ziguli, uz neviem
karburator jawa
sacia klapka kawasaki KX 80
Sanie bolo upravene cez otvor do kluk. skrine pomocou klapky, vo valci boli 2 prepustacie kanaly, v hlave 2 vyfukove ventily ( vacka pretocena tak aby sa povodne saci ventil otvaral spolu s vyfukovym) Rozvodova retaz v pomere 1:1.
Fenix, vačka nad sacím ventilom bola pootočená tak, aby sa sa sací ventil otváral vtedy, kedy ja výfukový, takže v hlave pracovali akoby 2 výfukové ventily, vo valci 2 prepúšťacie kanále a do skrine jeden sací cez klapku.
tak to je docela hardkór stavba
zajimaví stroj, jen nechápu k čemu tam je ten saci ventyl když máš zabudované sání do klikové skříně? když tak se ozvy docela bych pokecal. Je to fakt zajímavé 10b
hustý to bych chtěl vydět jezdit