17" kola, vidlice USD, brejle vyrobené na zakázku, dynojet stage1, iridiové svíčky, racingové kabely NGK, panceřové hadice, brzdiče R1, kotouče 320mm, výztuha kyvky, laďáky, airbrush, led blinkry, led zadní světlo, rovná řidítka + další drobnosti.
Recenze
Zkušenosti: Vmaxe sedlám cca 13 let. S tímhle jsem najel zatím 107 tis. km. Poruchovost v podstatě nulová, nepočítám-li zanešený benzinový filtr a následný zacpání karburátorů, opravu volnoběžky. Jezdím dle nálady, vspotřeba je teď kolem 6 l. Byla i kolem 5,5, ale dynojet ji trochu zvedl. Co se týče věčně probíranýho problému u Vmaxů s kroucením motorky v zatáčkách - jo trochu se kroutí, ale všechno je na zvyku a hlavně záleží na stavu silnice. A mimo jiný - Vmax se od roku 85, kdy se začal vyrábět v podstatě nezměnil krom několika vylepšení podvozku a převodovky od roku výroby 93. Takže srovnávat ho s motorkama dneštní doby je nesmysl! Vmax tě musí nadchnout a "spolknout" pak je ti jedno jestli se kroutí nebo ne!
Chcete víc? WWW.VMAX.CZ
Super Max!
Pěkný
... pěknej Maxík
máš to moc pěkný 10.b
hezky napsaný a moc hezkej stroj