renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha V-MAX (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník akvarko
Vloženo 23.7.2009
Aktualizováno 28.7.2015
Zobrazeno 10 553x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tenhle bajk je hrozná děvka!!!

Více fotografii

První dojmy - je to hroznej šrott jen blázen by si ho za takovýhle hříšný prachy koupil jsem blázen :D

Recenze

klady
1.žere
2.nezatáčí
3.290 kg
4.neprodejne
5.misto převodovky akvarium

zápory
o žádném nevím -)))

"to co se ti děje při výjezdu ze zatáček, nemá téměř nic společného s vlněním maxe jako takovým,ale se stylem jízdy a s posezem, ty tu motorku prostě cíleně rozkýveš jak přenášíš váhu a ani o tom nevíš, to je o celé koncepci motorky, což u maxe v originalu jde dost blbě změnit, strávil jsem na okruhu na maxovi pár dnů...
no comment:nebyla zatacka kde by jsi nejiskril ;-Ddyk to mas v prezdivce! Jsi proste silenec jsem v zivote nevidel Maxe takhle lezet ! Ale MadMaxe uz jo €:oD dyt jsi musel schovavat nohy na zadni stupacky

max má většinu váhy na předku , je to hraboš,ale na zadní jde taky
pokud jezdíž narvanej na nádrží, tak se dobře vede, přední kolo drží dobře stopu,ale hodně si odlehčuješ zadní kolo a to pak nemá adhezi a jakoby pumpuje- kýve se, o to víc protože je vysoká pneu a proto zátěž vzadu pomáhá... "

maximální zrychlení a výkon zajišťuje systém"V-Boost". Jde o to, že kanály levých a pravých válců jsou spolu spojeny. Toto spojení je však do 5000 ot/min uzavřeno škrtící klapkou. Jakmile však otáčky motoru vyskočí nad tuto hranici, servomotor tuto klapku otevírá. Každý válec je tak v podstatě plněn dvěma karburátory najednou. Výsledkem je opravdu drtivý nástup motocyklu a srdce beroucí zrychlení.

Jeho inovativní technické vymoženosti, výkon a hříšný charakter rozboural zažité klišé škatulek a razítek evropských přisluhovačů norem a nařízení. Odveta tak na sebe nedala dlouho čekat a ke všeobecnému zděšení si evropská verze díky nařízeným restrikcím musela již v roce 1986 odpustit V-Boost. Později v roce 1991 přišla další omezení v oblasti snížení hluku. Naštěstí se „Maxovi“ časem podařilo ve většině Evropy vymanit ze sevření, a tak snad jen „žabožrouti“ ve Francii zůstali až dodnes proti „Maxovi“ a jemu podobným zaujatí.

V-Max od Yamahy se stal legendou brzy po svém prvním uvedení na trh v roce 1985. Tehdy ještě nebyly podvozky motorek tak sofistikované, aby dokázaly přenést všech 145 koní, které tehdejší čtyřválcová dvanáctistovka dávala. V-Maxe proto dokázali zkrotit jen ti nejzkušenější.

V-Max není jistě motocykl pro každého. Svému majiteli nabízí zcela specifické vlastnosti, jenž byste u konkurence jen stěží hledali. Je opravdovým unikátem, který se velice dobře hodí na všemožné úpravy.Koho uchvátí překrásný robustní vzhled, těžko bude někdy chtít měnit.

Mnozí "Maxe" i zatracovali, ale těm nejlépe on sám a čas ukázali, jak hodně se každý z nich mýlil. Dnes při honbě za výkonem a hmotností možná již tak neudivují jeho parametry, ale věřte, že ve své době se jednalo o daleko nejsilnější sériově vyráběný motocykl na trhu oproti konkurenci.

Motor kapalinou chlazený čtyřdobý čtyřválec
Rozvod DOHC/ 16V
Vrtání x zdvih 76 × 66 mm
Objem 1198 ccm
Výkon 106,7 kW (145 k) při 8700 ot/min
Kroutící moment 122 Nm při 7500 ot/min
Počet rychlostí 5
Sekundární převod kloubový hřídel
Pneu přední 110/90-18
Pneu zadní 150/90-15
Přední vidlice / zdvih teleskopická 43mm /140 mm
Zavěšení zadního kola / zdvih dvě nastavitelné pružící a tlumící jednotky/ 100 mm
Průměrná spotřeba v testu 8,7 l (na 100 km)
Výška sedla 765 mm
Rozvor kol 1590 mm
Světlá výška 145 mm
Objem palivové nádrže 15l (rezerva 3l)
Max. rychlost 258 km/h
Suchá hmotnost 272 kg

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Scalio
Scalio napsal 27.04.19 v 13:24 10b.

Super. MAXimálně skvělá recenze oné ,,děvky,,

akvarko
akvarko napsal 21.12.17 v 20:05

Stale ho mam, je to uz 10 let a zatim jsem nemel ani jednou pocit, ze bych ho za neco vymenil. Uz mame spolu natocino pres 50.tis km a blbouni na STK nam slapou na paty, ale tahle "devka" je asi jedina na svete, ktery zustanu do smrti vernej

Dave1973
Dave1973 napsal 06.03.14 v 21:30 10b.

Super napsáno, super maxík...

Allien
Allien napsal 15.12.13 v 17:16

Skvělé, mnoho info velmi dobře podaných, díky

DanVTRSP1
DanVTRSP1 napsal 31.08.12 v 08:50

Paráda U mě za 10b.

Více komentářů



TOPlist