Přestavba z policejního speciálu na choper s předkopy a širokými rovnými řidítky.Obsah 650ccm, 50 k, hmotnost jen kolem 170 kg.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Velké vibrace a nic nedá zadarmo... :)
Recenze
Koupil jsem ji již překopanou se zadní části z Haryku Sportstera jen jsem ji přestříkál na černou perleť a nakonec jsem musel vyměnit motor (zadřel jsem kliku). Nejefektnější je brutální zvuk z otevřených výfuků. Na sevis je dost náročná, ale všechno si člověk v pohodě udělá sám (ventily se ladí jak na Š120, kladívkové zapalování jako v Trabantu :)) Motor je na správné vyladění dost citlivý. Občas si dělám srandu z toho, že na 1h jízdy strávím 2h v dílně. No nic tohle je mašina na hraní. Na delší cesty mám BMW K100 LT. Mašina má zajímavý duání bzdový systém. Pedál zadní brzdy brzdí i jeden přední kotouč a páčka přední brzdy ovládá jen druhý kotouč. Je třeba si na to zvyknout, protože použití jen páčky přední brzdy má dost slabý účinek. Spotřeba je kolem 6 l a umí i přes 170 km/h. Jelikož je to stavěné ze silniční mašiny motor se krásně vytáčí a nutí vás k rychlejší jízdě než japonské chopery srovnatelného objemu.
Jj. maska světla je Jawa 639, zadní blatník a světlo je HD Sportster a nádrž je MG ale California...
Zdá se mi to, nebo je maska a světlo z Jawy 350 / 639 ? A jak už bylo psáno, lepší fotky by to chtělo...
Krásná zábava
Tak tomuhle rozumím
Ty řidítka jsou brutální,jak by řekli naši Slovenští přátelé:to sů ozajstné krídla