zvednutý laďák, kryt svodů, několik menších úprav...
Recenze
Cesty: Různě po ČR a Slovensku...
Další info: Před Fazerem jsem měl Hondu X11, s oběma jsem (byl) maximálně spokojen. Honda má asi brutálnější záběr v nižších otáčkách, trochu více mi seděl podvozek a duální CBS. Na druhé straně, přední maska a lepší ovladatelnost na místě hovoří v prospěch Fazera.
Promiň, že reaguji docela pozdě, vytažení koncovky u Fazera pod sedlo je docela standardní (tzv. zvýšená verze) a kromě Scorpionu to děla ještě několik výrobců. Má to jeden nedostatek, stupačka pro spolujezdce se pak už nevejde nad tlumič a tak ji musíš vysunout trochu asymetricky vedle (v sadě od Scorpionu bylo i prodloužení úchytu stupačky), vypadá to nic moc a i spolujezdec pak sedí mírně nakřivo. Emailem ti můžu poslat detailní fotografii.
Hale to vytažení koncovky pod sedlo dělá Scorpion normálně, nebo to je tvoje práce?