RXko mám asi dva roky a jsem s ním velmi spokojenej.
Mám ho v barvách KTM z polepy Red Bull. Jsou na ní polikarbonové blinkry,laděný vejfuk od Autosport tuningu.
Recenze
Co se motoru týče je živý ažaž. Točí něco k 11tis. otáček, ale sportovní jízdu si vychutnáte již ve spektru od 6 do zmíněných 11tisíc. Pod hranicí pěti tisíc otáček se dá jet taky, ale to není moc sportovní zážitek protože nárůst výkonu nastává se sepnutím výfukové přívěry kdy vás výkon doslova katapultuje kupředu a máte co dělat stroj zvládnout. Přirovnal bych to k turboefektu. Vše jde lehce a bez nepříjemných pazvuků. Otočíte klíčkem na pozici ON, našlápnete a zvuk už vám napoví že zažijete něco víc než jste zvyklí. Nasednete, jemně šlápnete směrem dolů na řadičku a popouštíte spojku. Bez problémů se díky vyššímu výkonu rozjedete a hned řadíte za dvě, po přidání plynu jdete buď na zadek nebo roztrháte povrch pod vámi. Motor se ihned vytočí a tak řadíte dál až do té doby než se rychlost zastaví kolem 140ti i když by stále rezerva v otáčkách byla, ale vyšší rychlosti brání stavba motocyklu. Také tlumiče nejsou stavěny na rychlou jízdu, i když se jejich tuhost a útlum dá jak v předu tak i vzadu jednoduše nastavit. V terénu si počíná skvěle, na každou nerovnost můžete reagovat přidáním nebo ubráním plynu a tlumiče a vůbec stavba motocyklu si s tím již poradí. Navíc vzhledově ( jak můžete sami posoudit z fotek) se jedná o velmi zdařilý počin. Agresivní vzhled jen podtrhuje oranžovo, černá barva a sportovní nálepky. Jedná se o velice zajímavý výtvor Italské firmy Aprilia a i přes malinké chybičky si zaslouží obdiv. Doporučuji!
jo možná jo .. zatim co jsem ozkoušl endůra mezi 125 ccm tak tahle jasně vede .. podobná je i Husvarna .. no ale nevim .. každýho názor
Motorka pěkná,ale z toho popisu nemůžu časem pochopíš až sedneš na jiné motorky
Moc pěkná Ať jezdí
pěkná aprilka... a co máš s tím kolenem? mě se zdá bejt normální :
celkem pekna moto ale koleno vyfuku otocene na druhou stranu jsem jeste nevidel