PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 N (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Lyer
Vloženo 9.5.2007
Aktualizováno 7.2.2015
Zobrazeno 2 573x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na svou dobu super bike za super cenu. Nic spolehlivějšího, lacinějšího a hezčího se 100 koňmi na trhu nebylo. Dnes ji nazývám City bike pro svojí nezničitelnost a robustnost. Jezdil jsem s ní jeden rok a pak jsem jí předal bývalé přítelkyni a koupil FZ1.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Vyrazil jsem s ni na dovolenou, kde jsem poznával její klady a zápory. Seznamování bylo opravdu výživné pro obě strany. Nadával jsem si, že jsem si nevzal verzi S s polo kapotáží - moc na mě foukalo. :) Občas jsem ji dokonce položil na bok. Ještě štěstí, že to bylo při nulové rychlosti, no a protože tam byly padáky, tak se nic nestalo. Při předjíždění hlavně ve dvou bylo potřeba FZ6 točit nad 6 - 7 tis. a podřazovat. Jinak jí trvalo než se rozpohybovala. Spotřeba byla nejčastěji do 6 litrů.

Motorku bych doporučil pro - FZ6 je opravdu univerzální a skvělá motorka pro další level řidičáku. Je nenáročná na údržbu a lehce ovladatelná. Určitě bych ji doporučoval před koupí silné motorky s objemem jednoho litru a více. Co se s FZ6 naučíš to jednou zúročíš...

Doplňky na motorce - FZ6 jsem doladil těsně před rozchodem s bejvalkou - aspoň neodešla s prázdnou :D
Hlavně se jednalo o optické detaily: klín pod motor Yamaha, větrný štítek Yamaha, blatníček na zadní kolo Yamaha, hlavní stojan SW Motech, řidítka Rizoma, závažíčka Rizoma, páčky Rizoma, zrcátka Rizoma, přepákování Rizoma, padáky Rizoma, blinkry s novým relé Rizoma, výfuky Twobrothers, progresivní pružiny do předních vidlic, topcase Givi, alarm Cyclelok, nalakovaný blatník a podsedlovka, pancéřové brzdové hadičky Goldfren, Bixenon, palubní zásuvka, vyhřívané rukojeti Yamaha, a další ... Instalování probíhalo vždy náhradou za původní originální díl bez potřeby cokoliv jinak vrtat nebo předělávat, jak u mechanických částí, tak elektrických.

Recenze

Chtěl jsem nějakou silnou motorku kolem půl litru objemu se slušným výkonem. Klasiky ostatních výrobců co se nabízely, ale nesplňovaly co jsem hledal. Proto volba byla jasná - FZ6 s motorem z R6 ve stylu Naked bike. Naháče jsem měl vždycky rád - "nanuky" nebrat :D

Zvuk motoru sice s originálními koncovkami připomínal při volnoběhu šicí stroj, to se ale při jízdě změnilo na krásně ječivý čtyřválec. Jezdec si tak připadal skoro jako při závodech. Jen motor bylo potřeba točit. To ale neznamenalo, že by se s ní nedalo jezdit pomalu. Naopak FZ6 si nechala líbit i nízké otáčky. Do města tak ideální motorka.

Výfuky pod sedlem jsou hezkým designovým prvkem, které měly bohužel jednu nevýhodu. Při jízdě se spolujezdcem se díky víření vzduchu vracely plyny z výfuku dopředu k řidiči. Pocit z jízdy byl tak kompletní pro všechny smysly. :)

Úzká řidítka byla fajn do města, ale pro svižnější jízdu nestačila. K rychlé jízdě bohužel nesekundoval ani podvozek. Přední vidlice byly měkké bez možnosti nastavení a zadní tlumič měl jen předpětí pružiny. Absence možnosti nastavení byla škoda.






























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lyer
Lyer napsal 10.07.07 v 19:12

Kečup KLR: díky za nabídku ale bohatě mi stačí jedno moto tohoto typu

Kecupzxr
Kecupzxr napsal 04.07.07 v 20:05

Nazdar chlape ja to svoje klr prodávám je to skoro stejnej rok tak kdyby si měl zájem tak napiš na majla. mirecek24@seznam.cz

Lyer
Lyer napsal 22.05.07 v 17:44

Jirka: zadní tlumič jde nastavit ale jenom v základním - takovej odskok nebo komprese to chybí

napsal 17.05.07 v 13:34

Zadní tlumič seřízení má !!! Musíš sundat levý kryt pod sedačkou a už můžeš ladit !!!

beckr
beckr napsal 12.05.07 v 14:57

Více komentářů



TOPlist