Líbila se mi již od představení. Před pár lety jsem ji měl půjčenou v rámci servisu a bylo to. Už se k ní jenom nějak dopracovat . No a konečně to teda dopadlo.
Motorka koupena od Erwin Martin GmbH - Absolutně bezproblémové řešení všeho, včetně DPH jako u nového prostředku.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Obrovský respekt k siluetě a chování motoru. Zatím je v garáži a čeká na zprovoznění.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo ji chce a komu se líbí taková jaká prostě je.
Doplňky na motorce - Dostala pouze tašky na drobnosti SW Motech s veletržní slevou od Sumota a chromovaný držák telefonu SP Connect s nutnou antivibrační vložkou. Více asi nebude třeba. Ale to se uvidí.
Recenze
Zkušenosti zatím skoro žádné. Jen kdesi ve mne vzpomínka na "wow" faktor a neskutečný zátah.
Pořídil jsem si ji jako bratříčka k potravnímu řetězci ke GSA 1250 a skútru 400 GT...
Vzal jsem čistou , původní R 18 First Edition pro pocit z jízdy. Další její deriváty mne nezajímaly. A nezajímaly mne ani jiné cruisery.
Nulový nájezd, prakticky fungl, takže vše bude jen na mně a už se na to moc těším.
Jsem prostě ulovený Helmut.
Děsivě krásná.
Německý čopr ala Harley. Moc pěkný kousek.
Napiš jak se ti s tvou výškou sedí, mě při testovací jízdě chybělo místo na nohy. Plotny jsou malé a moc blízko středu motorky. Můj Softail je mě mnohem pohodlnější s nataženou polohou nohou..
Taky mě to časem láká.. ?
monumentální motorka