Další čínský přírůstek značky Yuki
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Motorku jsem si pořídil v Praze v Průhonicích. A hned jsem s ní absolvoval cestu zpět na Vysočinu. A do ruky padla hned po pár metrech. Příjemný posaz
Recenze
Jedná se motorku čínské výroby a prodáváno pod mnohými značkami. Tu co mám je pod obchodní značkou Yuki a model 125i Max. Skútr jsem pořídil jako lehce jetý z drobnými oděrkami z provozu.
S Maxem jsem už odjezdil přes 5 tisíc kilometrů a s mými poznatky se rád podělím.
Po nastartování se line z výfuku příjemný zvuk. Posed je velice pohodlný i na dálkových cestách. Ovládání je jednoduché a není potřeba nad ničím přemýšlet. Jízdním projevem je pro klidné řidiče. Motoru trvá než zabere. Působí takovým ospalým dojmem. Ale až se dostane tak okolo 50km/h tak už je to veselejší. Ale zase tam není výkonu na rozdávání. Ono 8 koní na 140 kilo není žádná výhra a když se k tomu přidá moje váha okolo 90 kil, tak to má co dělat. Optimální cestovní rychlost je kolem 85km/h a tu je i Max schopen udržet, ale nesmí přijít nějaké dlouhé stoupání, to pak rychlost padá závratnou rychlostí dolů. A pak jsem rád, že to udrží 50 km/h.
Podvozek je takový tužší. Funguje obstojně, ale jak příjde větší nerovnost, tak to pocítíte, a kostky (kočičí hlavy), tak to bych doporučil vyhnout se velkým obloukem. To trpí jak podvozek tak i já. Jediné co to zachraňuje je široké a pohodlné sedlo.
Zpracování celého skútru je na poměry činy dobré. Když srovnám jak to vypadalo dříve. Tak je to posun o míle daleké, ale stále je vidět, že se muselo šetřit. Například přihrádky pod řídítky jsou takový fórový. A umístění baterky podsedlem, taky vymýšlel někdo kdo tomu rozuměl. Ale jako dílenská zpracování a slícování dílů je fajn. Jedna krásná vychytávka je ruční brzda, kterou využívám v kolonách. Nemusím při čekání držet brzdu.
O osvětlení se vepředu stará halogenové žárovky H4 o skromném výkonu 35W, ale svítí to docela obstojně. Blinkry jsou plně ledkové integrované do kapotáže skútru. Zadní osvětlení je též plně ledkové.
Vypadá hezky, tak přeju at' i dál hezky jezdí.