PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Quido_Zidle
Vloženo 21.5.2023
Aktualizováno 29.4.2024
Zobrazeno 2 532x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Vlk v rouše beránčím. Cesťák, co na něm z fleku dáte Itálii na otočku a co se umí v zatáčkách (hlavně na výjezdu z nich) hodně rozparádit. Prostě motorka, ze které nechcete slézt..

Motorka koupena od Honda Trenčín

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Měl jsem hodně dlouhou přestávku a před prvním svezením byla lehká nervozita. Ale první kilometry s NTynou a byl jsem na ní jako doma. Ta motorka přes svou váhu 238 kg je neskutečně uživatelsky příjemná, zatáčí skoro sama a skvěle tahá už od nízkých otáček a zvuk výfuku, ten byste u ní na první pohled určitě nečekali. Zatím až na maličkosti (o kterých jsem věděl dopředu) nadšení!

Motorku bych doporučil pro - Komukoliv, na dlouhé cestování i kolem komína. Zvládne ji i začátečník, užije si s ní i zkušený

Doplňky na motorce - Padáky Hepco Becker, prodloužení předního blatníku, malý zadní blatník, kryt na chladič, blastery, páčky Puigh, Voyage sada (komfortnější sedlo, top case, mlhovky) a quickshifter

Recenze

Proč NT 1100? Hele cestovní endura vypadají určitě "chlapáčtějc", ale...
- do terénu jezdit nebudu, neumím to (nicméně NTéčka má zdvihy 150, takže šotolinu v pohodě zvládne)
- hledal jsem motorku co nejpohodlnější pro dlouhé cestování a hlavně pro "batoh" - což endura moc nejsou
- a porovnával jsem value/money (tam je na tom např motorově totožná Afrika Twin cca o 100 tis. víc při stejné výbavě...)
No a z toho mi vypadla NT 1100 (srovnával jsem s velkým Versysem, Tracerem, CF moto 800 , Afrikou, V stromem)

Co je super:
- výborný a hlavně lineární zátah snad už od 2tis otáček
- zvuk továrního výfuku
- neskutečně pohodlné sedlo
- zatáčí skoro sama
- ochrana proti větru (to je někdy i jako mínus, protože najednou jedete 150 a vůbec vám to nepřijde...)
- sériová výbava - máte tak skoro všechno
- rozsah nastavení předního štítu
- převodovka - co ta si ode mě nechá líbit...
- komprese motoru, skoro nemusíte brzdit jinak
- display s Apple car play

Co je jako mínus:
- ruční a velmi "tuhé" vytahování štítu - zasloužilo by si to elektriku (klidně i za příplatek). Za jízdy si ho nahoru nevytáhnete
- nemá náklonové ABS
- dvouválec - někdy trochu ucukanej (ale za to můžu spíš já
- váha - manipulace na malém prostoru
- obnažené dráty pod řídítky - to japonským soudruhům čest teda nedělá...
- propojení s Apple Carplay pouze přes drát a k tomu chybějící přihrádka kam dát propojený mobil (musíte dokoupit držák a pak už Carplay nedává tolik smysl - můžu pracovat přímo na mobilu)
- na pomocném display (jediný pokud máte Carplay zapnutý) mi chybí otáčkoměr a stav paliva (a zbytečný je tam celkový stav km)

28.04.24 - po roce a 19 500 km s NTynou:
Tak mám za sebou necelých 20tis km (dálnice max 1000, spíš míň) a tady jsou +a -:
+ zatím bez jediné, byť sebemenší závady
+ vynikající ochrana jezdce (štít + deflektory) - přes štít krásně vidíte a nejdou vám absolutně žádné turbulence do helmy(mám 181 cm). Při dešti jsem skoro v suchu.
Jakmile je venku 30 a výš, tak se z výhody stává i nevýhoda - "krásně" to topí na nohy... trochu pomohlo odmontování spodních deflektorů(na léto)
+ opravdu skvělé(!) sedlo a pozice za řídítky! Po 3 hodinách jízdy dotankujete a už se těšíte zpátky za řídítka
+ ovladatelnost - jakmile se rozjedete, máte pocit že má motorka o 50 kg míň. I s kuframa s ní jezdím ve městě skoro jak se skútrem
+ stabilita - zrovna včera jsme jeli v opravdu velmi silném větru a motorka jede jak kdyby skoro nefoukalo
+ pohodlí pro baťoh - manželka si pochvaluje jak sedlo, tak celkový velmi pohodlný posaz, madla, super opěrku na zadním kufru, stupačky, pocit bezpečí.
+ kufry - zadní pobere 2 integrálky a v bočních máte jednoduše vytáhnutelné brašny - skvělé na hotel
+ motor - nepotřebujete s ním honit otáčky, ideálně se cítí někde kolem 4,5tis a snad od 2,5t máte k dispozici výborný krouťák - ani jednou jsem za těch 20t km neměl pocit že bych potřeboval víc síly
+ podvozek - v zatáčkách jistý, v podélné směru naprosto stabilní a přitom výborně žehlící rozbité cesty, zdvihy jsou na za mě cestovatelsky ideálních 150 mm (do terénu fakt není.)
+ quickshifter - je mu jedno v jakých chcete řadit otáčkách a kterým směrem, stačí dodržovat pravidlo "dolů se zavřeným plynem a nahoru přidávám" a funguje skvěle
(původně jsem ji chtěl koupit s DCT, teď jsem strašně rád že ji tehdy neměli skladem. To řazení s quickshifterem je návykový jak nahoru (krásně si to vždycky prdne do výfuku) tak skopávání dolů před zatáčkou!)

- vytahování větrného štítu - potřebujete dvě ruce (nedáte tedy za jízdy) a jde dost ztuha. Tady se japonští soudruzi moc nevytáhli...
- Apple car play nejde bezdrátově a pokud se vám vybije intercom tak nefunguje
- v malých rychlostech musíte být opravdu jemní na plynu, jinak dost cuká (ve městě používám mapu "Rain", tam je cukání o trochu lepší)
- A snad jediné co mě "štve" je že nemá kardan... Jezdím hodně a mazat řetěz každý druhý den mě fakt, ale fakt už neba...(já vím, za ty prachy bych chtěl už trochu moc...)
Spotřebu mám průměr 5,1

Suma sumárum, počáteční nadšení neopadlo, ba naopak

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DomT
DomT napsal 26.05.23 v 09:10

Čau @Quido_Zidle. Co se mobilu týče, tak to výborně řeší ten orig tankbágl. Jen je nevýhoda že se tam hrozně hřeje.
Příplatková sedadla mám a po ujetí 5500km taky nadšení trvá. Jen říkám že nedostatky jsou, lidi pořád je to Honda je to Honda, ale rozhodně se to dalo dotáhnout líp. Nadruhou stranu, v porovnání s konkurencí, je to levný

Quido_Zidle
Quido_Zidle napsal 26.05.23 v 08:12

Čus @DomT. Máš pravdu při 2tis dává motor při přidání vibracemi jasně najevo "hele přeřaď vole", ale stejně tahá jak z praku.
Já dal na základním sedle 350 km v tahu a vůbec jsem nevěděl, že sedím. To příplatkové je ale ještě vyšší liga...
U Carplay mě štve ještě i připojení pouze a jen přes drát a chybějící přihrádka kam pak dát mobil...
Jinak moje nadšení i po ujetí 1500 km stále trvá

DomT
DomT napsal 24.05.23 v 17:58 9b.

Taky ji mám. Nicméně brutální zátah od 2tis otáček bych neřekl, chce to nejlépe tak 3.5tis a víc, pod 3.5tis při velkém přidání to nezní moc zdravě a dost to vibruje To základní sedlo podle mě pohodlné vůbec není Za to cukání nemůžeš ty, ale el plyn který není moc vyladěný, ve městě to trochu řeší režim urban. S tím štítkem je to škoda, ale za ty prachy Apple CarPlay je super, jen škoda že to nejde spolu s otáčkoměrem. Quickshifter tam mám a popravdě ho moc nevyužívám, jen ve vysokých otáčkách při sportovní jízdě.
Tak spousty šťastných kilometrů

Pupi04
Pupi04 napsal 22.05.23 v 15:51 10b.

Dobrý Honda cesťák
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

kubrt1965
kubrt1965 napsal 22.05.23 v 13:58 10b.

Pěkný stroj

Více komentářů



TOPlist