PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DonyR1
Vloženo 27.2.2023
Aktualizováno 27.3.2023
Zobrazeno 1 758x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Yamaha YZF-R1 RN04 2000... Ikona Superbiků.

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - První dojem je jasný:-)... Po roce shánění konkretního modelu v konkrétních barvách se podařilo... Jupí!!:-)

Motorku bych doporučil pro - Pro nadšence do starých SBK..

Doplňky na motorce - Originál!!!..

Recenze

Další kousek na koukání v garáži je doma

Druhý model legendární karbecové R1 z doby kdy jsem chodil do páté třídy na základní škole.

Již delší dobu jsem pokukoval po dalším starém Superbiku. A protože jsem před pěti lety založil skupinu pro nadšence R1 a pořádám srazy. Bylo jasné, že je v pořadí již třetí R1 ( viz profil, již jsem vlastnil RN09 2003 a RN22 2012). Ikdyž těch motorek co by se mi líbilo v garáži je porád hodně. Bohužel finance jsou omezené, ale o to větší radost mi pak dělá...

Motorku jsem koupil v květnu 2022 od paní která ji vlastnila 16 let a posledních 5 let už jen stála z důvodu zdravotního stavu majtelky. Sháněl jsem ji téměř rok . Měl jsem jasně daný model i barvy a proto sehnat něco v puvodním stavu bez zásahu kutila bylo dost těžké, ale podařilo se... Motorka měla pár kosmetických vad což se vyřešilo. Lehce vyrezlou nádrž z doby kdy stála. Pneumatiky Dunlop D208 z roku 2009.Lehce odřený výfuk atd. Naštěstí se většina věcí podařila vyřešit hned a zbylé věci tedka v zimě a až na pár drobných blbostí už je vše hotovo včetně běžněho servisu jako vyčištění a seřízení karburátorů, ventilů, oleje svíček, brzdovky atd atd.

Když se na ní človek podívá těžko věří , že jí je 23 let... V roce 2000 to bylo nejostřejší náčiní v superbikovych litrech a podle toho také vypadá a navíc je skutečně nádherná. Je radost se podívat na pestré zbarvení kapot, krásného hliníkového rámu nebo ikonických brzdičů s modrým eloxem, stejně tak ten titanový výfuk. Hlavně když si člověk uvědomí co Yamaha předvádí dnes s designem kde je vše obyčejné , černé, motorka je v jedné barvě bez samolepek atd...

A další překvapení přijde když si na ní sednete... Sedí se na tom jako na cesťáku (myšleno s nadsázkou , proti lavici ZXR 750J je vše cesťák ) Navíc tím že je motorka v originále včetně výfuku a celá tichounká a kultivovaná , pusobí na mě neskutečným klidem. I přes to že na klasický čtyrválec táhne velmi solidně od spodu. Má slušný střed a velmi silný vršek . Ani po 23 letech nemá problém ukázat 299Kmh. Ale když jste zvyklí čubku V4 z Noale která se vás snaží servat, je tohle úplnej miláček. A jako celek funguje R1 naprosto bravůrně... Poprvé vživotě jsem ocenil originální brzdové gumové hadice a asi chápu proč se stále na některé motorky dávají... jednoduše v nich máte větší cit a mnohem lépe se brdy dávkují než u pancéřů je to takové celé příjemnější pro ,, normální jízdu´´ Což je tady v pořádku protože nechci babku honit a držet jí u tlamy. občas se na ní svezu svižněji a tím to končí..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NiLu
NiLu napsal 06.03.23 v 21:49 10b.

Nádhera, co víc dodat!

jps13
jps13 napsal 06.03.23 v 20:59 10b.

Tak at ti slouží krrasavice.Jen a jen kilometry bez nehody.

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 06.03.23 v 19:42 10b.

Že nás ty starý mrdky táhnou prostě víc, než ty moderní.
To mluví prostě za vše. Tohle je neskutečná nádhera a ještě v těhle barvách.
Naprosto luxusní stařenka z vyjímečné doby.

willy7377
willy7377 napsal 06.03.23 v 18:05 10b.

Nádherná. Nemůžu jinak než za ..

Snekofon
Snekofon napsal 06.03.23 v 08:36 10b.

Je paráda vidět to zaujetí pro supersporty v tvojí sbírce Všechno krásné kusy

Více komentářů



TOPlist