Yamaha YZF-R1 RN04 2000... Ikona Superbiků.
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - První dojem je jasný:-)... Po roce shánění konkretního modelu v konkrétních barvách se podařilo... Jupí!!:-)
Motorku bych doporučil pro - Pro nadšence do starých SBK..
Doplňky na motorce - Originál!!!..
Recenze
Další kousek na koukání v garáži je doma
Druhý model legendární karbecové R1 z doby kdy jsem chodil do páté třídy na základní škole.
Již delší dobu jsem pokukoval po dalším starém Superbiku. A protože jsem před pěti lety založil skupinu pro nadšence R1 a pořádám srazy. Bylo jasné, že je v pořadí již třetí R1 ( viz profil, již jsem vlastnil RN09 2003 a RN22 2012). Ikdyž těch motorek co by se mi líbilo v garáži je porád hodně. Bohužel finance jsou omezené, ale o to větší radost mi pak dělá...
Motorku jsem koupil v květnu 2022 od paní která ji vlastnila 16 let a posledních 5 let už jen stála z důvodu zdravotního stavu majtelky. Sháněl jsem ji téměř rok . Měl jsem jasně daný model i barvy a proto sehnat něco v puvodním stavu bez zásahu kutila bylo dost těžké, ale podařilo se... Motorka měla pár kosmetických vad což se vyřešilo. Lehce vyrezlou nádrž z doby kdy stála. Pneumatiky Dunlop D208 z roku 2009.Lehce odřený výfuk atd. Naštěstí se většina věcí podařila vyřešit hned a zbylé věci tedka v zimě a až na pár drobných blbostí už je vše hotovo včetně běžněho servisu jako vyčištění a seřízení karburátorů, ventilů, oleje svíček, brzdovky atd atd.
Když se na ní človek podívá těžko věří , že jí je 23 let... V roce 2000 to bylo nejostřejší náčiní v superbikovych litrech a podle toho také vypadá a navíc je skutečně nádherná. Je radost se podívat na pestré zbarvení kapot, krásného hliníkového rámu nebo ikonických brzdičů s modrým eloxem, stejně tak ten titanový výfuk. Hlavně když si člověk uvědomí co Yamaha předvádí dnes s designem kde je vše obyčejné , černé, motorka je v jedné barvě bez samolepek atd...
A další překvapení přijde když si na ní sednete... Sedí se na tom jako na cesťáku (myšleno s nadsázkou , proti lavici ZXR 750J je vše cesťák ) Navíc tím že je motorka v originále včetně výfuku a celá tichounká a kultivovaná , pusobí na mě neskutečným klidem. I přes to že na klasický čtyrválec táhne velmi solidně od spodu. Má slušný střed a velmi silný vršek . Ani po 23 letech nemá problém ukázat 299Kmh. Ale když jste zvyklí čubku V4 z Noale která se vás snaží servat, je tohle úplnej miláček. A jako celek funguje R1 naprosto bravůrně... Poprvé vživotě jsem ocenil originální brzdové gumové hadice a asi chápu proč se stále na některé motorky dávají... jednoduše v nich máte větší cit a mnohem lépe se brdy dávkují než u pancéřů je to takové celé příjemnější pro ,, normální jízdu´´ Což je tady v pořádku protože nechci babku honit a držet jí u tlamy. občas se na ní svezu svižněji a tím to končí..
Nádhera, co víc dodat!
Tak at ti slouží krrasavice.Jen a jen kilometry bez nehody.
Že nás ty starý mrdky táhnou prostě víc, než ty moderní.
To mluví prostě za vše. Tohle je neskutečná nádhera a ještě v těhle barvách.
Naprosto luxusní stařenka z vyjímečné doby.
Nádherná. Nemůžu jinak než za ..
Je paráda vidět to zaujetí pro supersporty v tvojí sbírce Všechno krásné kusy