SV je dostupná a celkem spolehlivá motorka
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - motor jede krásně od spodu a po 3 letech pauzy to byla paráda a nadšení. horší brzdy horší podvozek
Recenze
Sv jsem si ze začátku pořídil hlavně kvůli pořizovací ceně a prostě 2 max 3 válce mam moc rád, během chvilky jsem začal pociťovat horši podvozek a brzdy. Motorka byla předělaná do edice Lucky strike. Kapoty bohužel dlouho nevydržely, tak jsem dal klasiku polokapoty, ve finále se motorka vyrazně lépe chladí.
Stale se mi honilo hlavou, jestli ji po sezoně prodat a pořídit zpět speeda. Nakonec jsem se rozhodl, že si ji nějaký čas nechám a dám ji trochu péče. Nejprve rozebraní do rámu a vyměnit ložistka krku řízeni atd, pak rovnou nove kotouče z důvodu vůle, tam padla volba zakázkové z motokotoučů.cz plus desky EBC a pancéřově hadice + předěláni prednich vidlic, pružiny od značky wilbers a tužší olej.
Po sezoně ježdění po cz a jednou Alpy jsem poznal, že Sv posezeni pro mě uplně není( zapěstí to nedávalo), tak jsem pořídil set od ABM plus vyhřívané hefty, cnc tempomat a co na to říct, motorka se úplně změnila, o hodně více zábavná, i na delší jízdu pecka. Pak padla myšlenka na gelová sedla, ty jsem nechal udělat od firmy Rutan a samo i padací protektory od nich.
Na cestováni jsem vždy jezdil s bagáží na sedle spojujezdce, ale z důvodu myšlenky delších vyletů, tak padla volba na kufry,plus cnc plotna místo zadního na menší výlety.
Ještě by to chtělo předělat zadní tlumič a láka mě vyzkoušet QuickShifter, tak uvidíme .
Hezčí SVčko jsem snad neviděl.
Super masina a pekne se o ni staras a mas ji rad:)
Nic ve zlým, ale když na takovou motorku dáš tyhle řídítka, vždycky si vzpomenu, jak si kdysi někdo pořídil s velkou slávou favorita a pak na něm otočil ty berany nahoru, aby se mu líp sedělo Ale jinak SV je fajn, rád vzpomínám na krásných 50tis. v sedle 650S...
Hezká
Pěkný lak a barvy