PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Paler
Vloženo 18.12.2022
Aktualizováno 6.1.2023
Zobrazeno 1 191x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


ZX6R je motocykl bez kompromisu a zároveň splněný sen mé dcery a taky trochu můj. Je to čistokrevný supersport, stačí pouze přelepit přední světla, sundat zadní sedlo, stupačky a blinkry a držák SPZ nalepit číslo a hurá na okruh.

Více fotografii

Motorka koupena od private

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - První jízda 15.12.2022 v Břeclavi okolo 20:00 jen cca 100 metrů a bylo rozhodnuto, sním o ní už více jak 4 roky a dcera rok. Myslím, že bychom ji vzali i kdyby snad nejela. Druhá jízda 31.12.2022 cesta po vlastní ose z Přítluk u Mikulova do Plzně. Už jsme nevydrželi čekat a musel jsem pro motorku zajet. Využil jsem "krásného" počasí a sucha a dovezl ji. Ujeto cca 360km, dojmy z jízdy jsou úžasné. Je to úplně něco jiného než naháče. Motorka jede sama, drží stopu a směr do zatáčky se jí jako naháči nechce, poslouchá v náklonu a ve větší rychlosti je nutné přenést váhu jezdce. Rychlost je vnímaná úplně jinak, pocit stability ve vyšší rychlosti. Motor od 12/13tis otáček dostane úplně super zvuk a velkou chuť do práce, okolo 14tis je velmi spokojený. Ve spodních otáčkách je vhodný s nadsázkou do autoškoly. Ne v žádném případě do autoškoly. To byla poznámka pouze k průběhu a chování motoru v nižších otáčkách. Celá motorka je však postavená jako sportovní nářadí a jenom má navíc světla, blinkry a držák RZ (SPZ), ne není rozhodně pro začátečníky.

Motorku bych doporučil pro - zkušené jezdce, kteří mají naježděno natrénováno. Mluvím o těch co neumí jezdit jako druhý, ale je třeba nejen chtít jezdit, je nutné mít velmi chladnou hlavu, pevné nervy, dobrý zrak, osobní kázeň a trpělivost. Trénovat postupně, pochopit její fyziku a dynamiku, seznámit se a pak to bude “Láska” na určitou část života což u nás znamená další motorku. Určitě není vhodná pro vstup do motorkářského světa. Je pro jezdce, kteří jezdí a používají hlavu a hormony drží na uzdě, Což je doména žen, mají jistě mnohem lepší pud sebezáchovy a váží si více zdraví a života. Tato motorka je pro jezdce, kteří milují ježdění a nečekají pohodlí. Tohle je moto na rychlé, “velmi rychlé” výlety pro ty co to mají v hlavě srovnané. Dcera má najeto 30tis za poslední tři sezóny, první na Kawasaki Ninja 125 a pak na moto Kawasaki Z650. Dovedu si velmi dobře představit, že ji s polepeným předním světlometem, bez zadního sedla a zadních stupaček někdo pravidelně dopravuje ne po vlastní ose na okruh a užije si v ideálních podmínkách tento supersport. Já myslím, že je to trochu škoda a ověřil jsem si, že se na téhle krásce dá s "rozumem" jezdit i na běžné komunikaci a užívat si ten nádherný zvuk a charakter vysoko otáčkového čtyřválce a to vše právě díky velmi kvalitnímu přednímu světlometu, originálními svody a originál koncovkou výfuku, kdy nepřekračujete povolené limity stanovená například v Rakousku a díky možnosti plně nastavitelného podvozku a v neposlední řadě vhodného obutí, které má na okruh zcela jiné vlastnosti než na běžnou silnici.

Doplňky na motorce - Svody, koncovka výfuku, zadní blinkry, držák SPZ, černý štít, moc hezká minimalistická zrcátka (uvidíme, jestli uvidíme), závažíčka. LED patice a žárovky v předním světlometu. Originál díly jsou přiložené ve výborném stavu v přepravce.

31.12.2022 otestováno, výfuk svody kravál a motor se nemá o co zapřít, slyšet jsou zážehy svíček (nebo něco ...), vrátím tam zpět originál svody, katalyzátor, koncovku výfuku. Zrcátka nejsou ani na ozdobu natož, aby se daly používat, takže pryč a zpět originály, potřebujeme vidět co se kolem děje. Závažíčko na pravé ruce se uvolnilo, vrátíme tam originály, mají svou dobrou funkci a to k vyvážení řídítek, aby tolik nevibrovaly.

Recenze

Pár řádků napíši až najedu alespoň tisíc nebo dva tisíce km a pak se velmi rád podělím o zkušenost. Na druhou stranu nevím co se očekává za popis u tak specifické motorky, snad jen zkusím zhodnotit jestli se s ní dá jezdit "legálně" po silnicích v ČR, nebo jestli je to jen sportovní náčiní, myslím, že odpověď je jasná. Ze zkušenosti se čtyřválcem od Kawasaki, to bude do určitých otáček velmi poslušný a pohodový beránek a nad určité otáčky počítám nad 12tis do 16tis otáček to bude šelma. Což s dcerou očekáváme a těšíme se na "rozumné" zážitky.

Jel jsem si pro motorku, protože bylo krásně 31.12.2022


Najeto za 31.12.2022 - 2.1.2023 686 km přesně. Je to pecka, tohle je nádherné "sportovní" nářadí, pokud jde o očekávání, tak v porovnání s realitou dosavadních zkušeností je vše velmi rozdílné. Lehká skladná, velmi rychlá, sedí úžasně při vyšších rychlostech je mnohem, mnohem stabilnější než naháče což je samozřejmé a nesrovnatelné! Jiný účel jiné prostředky. Na motorce nefouká, kromě toho co jde částečně na hlavu v přilbě. Je dokonale vyladěná. Co je na ní Top? Všechno a vrcholem je určitě vytáčení "do nepříčetna". Otáčkoměr ukazuje zelené pole pro otáčky 0-16tis to je něco neskutečného a řazení nad 12tis+ je návykové. Převodovka s motorem funguje jako živý organismus, naprosto bezchybně a přesně. Po těch pár km jsem zjistil, že poloha jezdce, umístění stupaček, tvar řídítek a tvrdost podvozku je účelové a patří to k tomu a bez toho to prostě nefunguje.
Obuto má, pro mě je to novinka, Diablo SuperCorsa což je pěkně tvrdá pneu a funguje jen když je zahřátá což jsem pochopil, když mi podjel v zatáčce v náklonu předek, ale místa bylo dost, tak mi to prošlo. No objevil jsem asi Ameriku, ale pro mě včas. Na okruh pojedeme možná někdy až se určitě více vyjezdíme, tak ji teď přezuji na Battlax Hypersport S22 a budeme se těšit s dcerou na jaro.

Řekli by jste, že je tohle foceno 1.1.2023


Je chladno na pneu SuperCorsa a brzo tma 2.1.2023


K subjektivnímu popisu zkušenosti s motocykly uvedu jen malé upřesnění, jsem jen “prostý” programátor a nejsem motocyklový profesionál, ale baví nás to doma moc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NiLu
NiLu napsal 17.02.23 v 17:31 10b.

Tak se to podařilo a šestka je doma, nádherná Ninja, gratuluji. Souhlasím s popiskem, perfektně a výstižně popsané pocity a dojmy!
Co se týče toho nájezdu, tak to je hodně slušný! Jsou tu i výjimky, mezi ženami, které mají cit a přesně vědí, co mají v sedle dělat! Rozhodně to tak mám i já a to nemám tolik najeto, jako Tvoje dcera, ale od malinka mám místo krve benzín. Všichni mi říkají, že je ve mě ukrytý veliký talent, tak jsem si ho musela splnit v podobě dětského snu, vlastnit jednou "velikou" Ninju a jsem maximálně spokojená! Tvoje dcera bude určitě taky a moc. Užívejte plnými doušky a hlavně, vždy šťastný návrat domů!

Maršal_Malinovskij
Maršal_Malinovskij napsal 01.01.23 v 11:51 10b.

Dcera má dobrý vkus . Cestovat se dá na všem, tak přeji spostu super kilometrů na tomhle černým ďáblovi

Paler
Paler napsal 19.12.22 v 12:34

Děkuji moc za hodnocení já vojákoval ve Stříbře a dcera se mi co se týká sportovních aut a motorek až příliš potatila, takže psát podrobněji, jak umí jezdit ani nemohu ale už byla na okruhu s i30N v Mostě a šlo jí to moc dobře, škoda, že ho nemáme na zahradě a 30 tisíc za tři sezóny po sobě je hodně dobrý, máme kamarády co potřebují 10 let na stejný nájezd, má to v ruce nemá problém si sednout na půjčenou ZH2, Ninju 1000SX, MT09 a přiveze ji zpět a sebe taky. To víš, že se o ni bojím, jako každej táta, a těch prvních 25 tisíc jsem s ní najel a učil a učil, hlavně myslet a myslet. Díky za tvůj příspěvek Pavel

Targus
Targus napsal 19.12.22 v 11:42 10b.

Hmm, něco takového bych tedy vlastnímu dítku rozhodně nepořídil. A tuplem ne po třech odjetých sezónách (30 k je podle mne zoufale málo).

Odjištěný ruční granát mi přijde mnohem bezpečnější.

K tomu pudu sebezáchovy - má dvě dcery a jen jedna se dala přemluvit, aby se nechala svézt coby můj batůžek, a to jen jednou. A to jsem se fakt snažil a jel opravdu defenzívně.

Takže pozdrav do Plzně (kdysi dávno jsem tam vojákoval) a přáníčko, ať to zkoušení použitelnosti přežijete ve zdraví.

Více komentářů



TOPlist