PROFIL MOTORKY

Husqvarna TE 300 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 4.11.2022
Aktualizováno 4.11.2022
Zobrazeno 1 924x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 34 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

motor, brutální spodní pásmo (oproti FREERIDE citelně silnější), také podvozek daleko, ale daleko komfortnější a daleko více žehlí i když z toho mám žvejkajdu!
I brzdy jsou daleko účinnější než na (FREEčku!!!) a konečně se to dá postavit na přední kolo, ale bez vůbec nějakých problémů!!! FREčko jsem musel do všeho nutit! Více mu pomáhat, více se člověk nadřel, musel toho více za něj odpracovat tělem! Paradoxně mě FREEčko posunulo, protože mě opravdu učilo tím, že je nedokonalé nebo spíše, že je ve všech aspektech prostě slabší a musí to dohnat jezdec! To mě na tom opravdu bavilo. Na HSQ lenivým

Slabé stránky

spotřeba ta je zase asi 2x větší než na FREEčku i když po vyladění karbecu sem to hodně srazil a sem spokojený i s tímto!

Moje úpravy

Jen doladění dle svého gusta, podvozek, karbec, průběh výkonu, výška.

Motor

Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 7

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 120 km

Obecné

Moje závady mnou nainstalovaný origo ventilátor mi v létě úplně vysaje baterku! Jelikož chladí dokud nenachladí asi na plácnu (nevím přesně kolik) cca 60°C, tak při horku venku, ještě v technických pasážíž vyloženě motor žhne, tak mu to chvíli trvá a 20x startování v kopci té baterce taky nepřidává a když se na kopci zdechne, tak ventilátor běží klidně cca 2 min. na max.! Vyřešil jsem to vypínačem, když zdechnu, zdechnu ručně ventilátor a rozeběhne se až nastartuju a dochladí motor.

Sport

Úpravy motoru jen poladěný karbec
Úpravy podvozku snížení a naklikání na svůj styl
Použité pneumatiky Mitas EF-07 (jeden zelený), Mitas Terraforce (jeden zelený)
Maxxis M-7307


TOPlist