renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna TE 300 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 4.11.2022
Aktualizováno 4.11.2022
Zobrazeno 1 906x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zkrátka jsem se bál, aby šla v budoucnu ještě koupit (karbec), myšleno nevylítaná ku...a, proto jsem nelenil a rozhodl se koupit i když to nebyl můj typický kup, ale stříkajdu jsem prostě nechtěl.

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 300: Požadoval jsem karbec poslední ročník a KTMky byli vždy o chlup dražší než HSQ. Musel jsem ovšem zkousnout přepáčko, které nemám rád.

První dojmy - První dojmy u majitele po krátkém svezení byli. Ta ku...a je brutální ostrá! No jo červená pružinka na přívěře a dobře napapanej karbec velkýma tryskama! Bylo to něco co jsem nikdy nezažil. Naprostý nesmysl na moje ježdění, bylo to až motokrosový!

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoli kdo chce jezdit enduro! Díky karbecu a origo sadě trysek a pružinek na přívěru se dá laborat několik týdnů co komu sedí a co kdo od toho chce. Se stříkajdou by tohle nešlo. A jezdit 5x do KTM aby mi dal takou a takou mapu, že mi ta a ta nefunguje, to bych to ladil několik týdnů a vyhodil několik tisíc, na to fakt nemám!

Doplňky na motorce - Byla jak na steroidech! Tuhý pérování, vysoká (na mě až přespříliš přitáhlá zadní pružina na centrálu), zvýšené sedlo, vyvýšené řidítka, karbec taky na steroidech, všechno sem musel překopat.
Potom jsem dodal chrániče kyvky, kryt jitrnice již můj tradiční hentai kryt! a sáhodlouhé ladění výkonu, potom výšky a potom tuhosti tlumičů!

Recenze

Jako vždy osud a můj pocit mi velil kup to. Kdybych se na to vys..l udělal bych líp? Jako vždy nic by se nestalo, ale...
Každopádně mega obavy z celkové velikosti moto oproti FREERIDE se mi potvrdila ihned u prodávajícího. Byla to hrůza a nadšený jsem z toho nebyl! Stejně tak jsem nebyl vůbec nadšený z průběhu výkonu! Ale přesto to ten magor koupil!

Doma nastala proměna, nejdříve z venku. Jako první sem byl nejvíce zvědavý na výšku kam až ji nejníže můžu dostat, takže už sundání vyvýšeného sedla a vrácení origo sedla dost pomohlo, ale furt moc vysoko, zadní tlumič povolit! Přední tlumiče spustit, naklikat a už to byla jiná písnička, řidítka jsem nechal, protože já vůl sem si myslel, že ty podstavce se oddělají celé a nebudu mít ty origo krátké Bohužel to jsem zjistil až po roce, že jdou řidítka spustit do origo polohy. Do té doby mi to nijak extra nevadilo, zvykl jsem si na to, ale v kopcích to bylo fakt vysoko a dost se mi lámaly zápěstí (já chuj) Ale zase jsem mohl mít více popuštěno na tlumičích, tím pádem nižší výška sedla! Tak se to asi nějak vykompenzovalo
Následovalo přezutí pneu z moussama, na endurové měkké pneu s dušama (pneu jsem k tomu dostal, zadní duši jsem doma měl, stačilo koupit přední), dále instalace krytu jitrnice a kryty kyvky a málem bych zapoměl, těšil jsem se, že si ponechám pěnové gripy, ale při první zkoušce delší, jak 15 min. jsem zjistil, že musí hned dolů! Mám malé ruce a ty pěnové mají velký průměr, totálně mi to nesedí, pořádně to neobejmu rukou s nadsázkou, prostě klasika mi sedí totál do ruky, tohle ne! Poprvé jsem také ponechal plácačky a neinstaloval bástry z AL výztuhou! Na doporučení, že s plácačkama se to jeví jako více obratné. Ono to logicky, tak být musí, protože to cosi váží a při reakci se ti gramy tahají těma rukama a když tam nejsou, tak to musí jít lehčeji, to je logické. Neporovnával jsem abych se svezl s a bez. Moje obavy, že hned uvalil spojkovou pumpu atd. se nenaplnili dodnes. Motorku nehážu, snažím se odkládat a taky už mám cosik najeto, takže to vše dohromady funguje prostě s plácačkama bez újmy kytičky, zatím teda ťuk, ťuk...
Půjčení kamarádovi a pronesení jeho věty! Ty vole to je stejná ku...a, jak ta moje Beta byla! Prostě se hnedka po maličkém pootočení plynu otevírala přívěra! Naprosto nemyslitelné na náš styl jízdy! Pronesl, sem zvědavý co s tím uděláš. Beta nereagovalo na pružinky ani na utáhnutí/povolení 4hranu.

Původně jsem si myslel, že to vyřeším, jen pružinkami a tím 4hranem, ale mílka! v podstatě z červené na zelenou jsem cítil jen nepatrný rozdíl, velice malinký, dokonce jsem si dělal čárky fixou na řidítko při jakém otočení se otevřela přívěra (kdy to zabralo), zkrátka několikeré přehození pružinek a šroubování 4hranu stálo za vy...ž p..u! A je to ztráta času! Myslel jsem si, že to všechno půjde více poznat!

Takže následovalo moje oblíbené hrabání se v karbecu, zjištění, že od origo to má nastavení hodně daleko, už sem si říkal, že do toho karbecu polezu 20x než zjistim co to chce, ale z patra jsem si plácl na první dobrou, vymyslel co tam dám a od té doby to takhle drandí a velice ku...a velice dop...e dobře! Nechápal jsem ani já, a kámoš už vůůůůůbec ne! Prý co jsi udělal stou sviní co byla v tom motoru? Říkám mu utl jsem jí tipec ty vole! Když nedáš svini nažrat, tak zdechne! Přesně to jsem udělal a je to více než perfektní! Nemám srovná se stříkajdou, ale při první příležitosti si to chci na stejném kopci porovnat. Zdá se mi, že takový průběh sem u žádného 2T co jsem kdy vlastnil nebo měl půjčený neviděl! Prostě bomba a jsem nadšený!

Po roce zjištění, že řidítka mohu snížit, jsem to udělal, tím pádem museli tlumiče zalízt do brýlí a tím pádem se trošičku musela zvýšit výška sedla. je to dozajista zase nezvyk a tak trošku jiná motorka, bylo to zvýšené fakt hodně! Ale bohužel jsem to ještě nevyzkoušel. Doufám, že se k tomu v tomhle krásném počasí konečně po 4 měsících dostanu!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krokoš
krokoš napsal 07.11.22 v 17:50 10b.

Čau , nech ti huska slúži. Ja mám TE 449 ročník 2012, ale striekačku 4T. Pred ňou som jazdil husku WXE 260 2T. Tie dvojtakty majú svoje čaro, no čo už. No, 300 2T krabec musí byť total brutal.

cechradovan
cechradovan napsal 07.11.22 v 00:46 10b.

kain80
kain80 napsal 05.11.22 v 19:49 10b.

Pedl
Pedl napsal 05.11.22 v 00:43 10b.

Více komentářů



TOPlist