PROFIL MOTORKY

Honda ST 1300 Pan European (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dettektorr
Vloženo 3.7.2022
Aktualizováno 12.2.2024
Zobrazeno 4 766x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Jak to v zivote byva, vseho se jednou preji. Cruiserovani a coprovani bylo fajn, mozna zas nekdy k nemu odskocim, ale este porad sem nebyl na zadny motodovoleny a uz vubec ne se zenou. Takze cetovni stroj je dalsi etapa.

Motorka koupena od Vodouch1100 (Měšice) - Fanda do Pan European, i kdyz dnes uz drazdi Golďase. O motorce vedel absolutne vsechno, vse ukazal, predvedl, dolozil a pak motorku s laskou a slzou v oku vyprovodil z garaze. Takhle to mam rad.

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda GL1800 GoldWing: Jeste si chvili pockam

První dojmy - Prvni dojmy - na miste tezka, ale cekal jsem to horsi a to sem kratkonohej pionyr. Po rozjezdu lehci nez VNko. Jo a fakt to jede.

Motorku bych doporučil pro - Pro batuzky

Doplňky na motorce - Plexi Ermax, vyhrivane hefty Oxfrod, LED bodovky M-style, manualni tempomat na zavazicku, led pasky na bocich kapota

Recenze

EDIT 2.7.2022 km 146.988

Predchozi VNko slo do sveta delat radost novemu majiteli a ja se rozhodl ze zena nezbytne nutne potrebuje poradnej cestak. My oba maly, ona hubena a ja plno nebo polostihlej, zalezi z ktery stranky se clovek kouka, a pred nama ve 22.30 stoji Pán, Pán European. Komicky. Samotnej nakup od clovicka z Tabora byla pro me oda na radost a klidne bych si to dal znovu. Znam celou historii, mj. za timhle Panem je moc krasnej, i kdyz misty smutnej, pribeh. Kilometrum verim absolutne a stavu motorky jakbysmet. Takze ve 22.30 zena autem ja pred ni na tyhle lokomotive a je pred nama krasnejch 140km nocni krajinou domu. Pro nekoho katastrofa, ja se tesil, protoze sem byl zvedavej, jak to sviti. Motka ma osazeno 2 x H4 LED + 2 x m-style bodovy LED a pro efekt po bocich krasne LED pasky. Mam auto s LED svetlama a motka sviti hodne podobne, takze no problemo. Cestou vecere na dalnici u Tabora a pak hodinka domu. Cestou sem furt zkousel elektricky plexi, kuwa to je bomba hracka, vyzkousel sem vyhrejvany hefty a uzival si absolutniho klidu, sily a stability. Myslim, ze nam to spolu pujde.

EDIT 3.7.2022 km 147.234

1. Vyjizdka si zaslouzi maly komentar. Doprovodili jsme se zenou na tandemu noveho majitele VNka kousek na D6 a pak jsme se, uz sami, pustili do mych oblibenych krivoklatskych lesu smer Rakovnik - Krivoklat - Zdice - Beroun a domu. Jsem unesenej z jizdnich vlastnosti a to zejmena ze zpusobu, jakym funguje podvozek. Vim, ze bude potrebovat trochu lasky, ale na to je cas v zime. Motorka i tak dokonale zehli nerovnosti a to jak kratke tak dlouhe. Zaroven vsak dava maximum informaci. Gumy jsou ted obute Pirelli Angel GT a maji cca 50%. Trosku sem i potahal a drzi fest. Motor ma silu a neni moc treba ho tocit, pohodove jsem jezdil kolem 4 - 5 tisic otacek. Zkusil jsem i parkrat cerveny pole a jako jo, leti to, je to prijemny, ale nenuti me to tahat. Prijemna zmena proti 50 konim ve VN. Zatim jsem nezkusil ABS, ale zkusim asi zitra. Motorka se evidente libi kolemjdoucim, pac si hlavy mohli ukroutit, to mi dela dobre Na co jsem nenasel odvahu, bylo dotankovani do plna, precijen jsem si nechtel zkazit hezkou vyjizdku cifrou cca 1300 za plnou bandu 29 litru benzinu, ale co, ono to moc nezere, palubak na me nakonec vyplivnul 5,9 a podle zkusenosti mistnich to v realu bude min, takze gut. Dam jednu fotku jeste s VN a du se koupat, pac sem samozrejme po vyjizdce zasejc 3 hodiny lestil, rozebiral palubku, abych si natah stavu pro drzak navigace a takovy 3,14coviny. Tak zatim caues.



EDIT 8.7.22 km 147.707

Blizi se vecerni vyjizdka s kamosem na Varanovi a ja tak nejak koumam co vytvorim, nez bude sest hodin. Ha, idealni okno, neco zbastlit. K motorce jsem dostal kryt, ktery patri na stelovaci kolecko predpeti zadni pruziny, a kterej mely seriove motorky od roku, tusim, 2008. No moje je 2007 a tak byl jen kryt, ale ne kotevni body. Vcera sem kousek pokoukal po netu a nasel jedno resenicko. Je to hlinikova pasovina 1 mm silna. Zbytek byl delanej stylem pokus omyl. No po hodce prace je fertig. Este to casem zalakuju pro ten pocit, ale jinak to vypafda gut. Tak jen tak trosku pro zabavu. A jinak chyceny je to jednim sroubem ke kastliku, kde odpocivaj pojistky a na druhy strane to drzi pod kapotazi, ketra to pritahuje na misto. Zajimalo by me, jak to maj modely origo.



EDIT 10.7.2022 km 147.707

Patecni vyjizdka skoncila malou eskapadou, kdy mi dosel benzin. Na ukazateli svitily jeste 2 dilky a najednou skyt, skyt, prd, prd a fertig. Nastesti asi 300 metru od benzinky a na mirnem kopecku dolu. No klika jak sfin. Tlacba probehla v pohode, pac to bylo po rovince.

Patral sem, patral a naucil se komplet celej system palivoveho vedeni nazpamet Takze: horni nadrz je na 24 litru, je v ni klasickej hladinovej senzor s raminkem. Pac sem na pumpe cucnul jen 4 litry, nemusel sem se babrat s jejim vypoustenim, ale to neni nic slozityho, bud hadickou pres vicko nebo spojovaci hadici mezi horni a dolni nadrzi. Vyrobil sem si z pogumovanyho dratu delsi tahlo a vyzkousel funkcnost plovaku. Fungoval bezchybne. PS: pri testech je potreba pri kazde zmene polohy vypnout a zapnout klicek, protoze system necte okamzity hodnoty, to aby ukazatel pri jizde nelital jak splasenej. Kdyz uz sem mel nadrz zvedlou, tak sem rovnou vymenil vzduchovej filtr a pocistil prostor pod nadrzi. Tim skoncil patek a me bylo jasny, ze problem je v dolni nadrzi. Takze sobotni dopoledne bylo venovano demontazi palivovyho cerpadla ven z bajku. Soucasti cele sestavy je i termistoricke cidlo hlidajici posledni 2 dilky, tedy 5 litru, coz je objem spodni nadrze. Fachci to tak, ze pokud je v nadrzi polovina (tedy cca 2,5 litru) a vic, je termistor ponorenej, chladi se benzinem, pousti 12V a palivomer ukazuje 2 dilky. Kdyz je nadrz pod pulku (tedy mene nez cca 2,5 litru) termistor se zahriva, zvysuje svuj odpor na cca 1500 ohm a pousti do ukazatele cca 9,5 V namisto 12V. Tim zacne blikat posledni dilek a svitit dojezd v km na zbytek, co je v nadrzi. Tohke.mereni muzete udelat i bez demonraze pumoy. Staci si pri zapnutem zapalovani zmerit hnedej a hnedocernej vodic mezi sebou. Na stejnych vodicich se pak da zmerit i odpor termistoru, ale to az po rozpojeni konektoru. Upozornuju, ze nejsem elektrikar, vubec tomu nerozumim, jen sem patral na netu. U me to nejak nefachcilo, takze napred jsem, dle servisniho manualu zkontroloval vsechny vodice a nakonec zmeril samotnej termistor multimetrem. Mel jsem podezreni, ze je vadnej. No a hle, venku meril spravnou hodnotu, takze sem jemne dratenym kartackem ocistil jeho vrchni kontakt, kde je k nemu priletovanej vodic a od ty doby to zatim fachci. Zejtra budu testovat dal. Davam maly foto pro predstavu, co merit.



EDIT 9.8.22 km 149.771

Mame pred sebou o vikend prvni vaznejsi vylet s manzelkou a to nejvychodnejsi bod v CR. Mame to v planu na celej vikend a bude to cca tisic kilasku. Nenechavam nic nahode a v ramci pripravy dostal Pan novou zadni backurku, protoze Angel GT uz mel na kahanku. Volba padla na vyrobcem doporucovanou Bridgestone ve verzi Batlax BT023, coz je primy nastupce BT020, kterou chvalil Simir ve svem profilu. Duvodem ke koupi byla jiz zminena recenze a pak cena, ktera byla.bezkonkurencne nejnizsi. Gumu jsem koupil na Alze a pridal tak dalsi spotrebak, kterej na Alze beru. Cena byla.2.505 Kc vcetne dopravy az domu. Je to obyc verze, ne ta zesilena GT. Ta byla taky skladem za cenu o 400 vyssi. Tu vyzkousim priste. Jde mi o porovnami cena/vykon a budu postupne testovat gumy podle ceny.

Kdyz uz prezouvat, tak samozrejme jen samotny kolo, protoze na pockani to jinak neudela dnes nikdo v okoli. Prezuto u firmy Altman moto v Ledich za cenu 350 Kc. Diky kluci za rychlost a profesionalitu. Kolo slo dolu celkem v pohode dle servisniho manualu. Vyfuky jsem misto otoceni radeji rovnou vyndal a poradne vycistil od malych asfaltovych puntiku no akdyz uz bylo vsechno dole, tak sem poradne vydrbal podbeh, blatnik, kyvku unasec na kardanu, no proste vsechno. 2 hodky prace dolu + hodka prace mamdat a utahnout na momenty a jelo se na 50km vyjizdku, jen tu gumu zaprášit. Prvni dojmy jsou jako z kazdy novy gumy. Uvidime casem, kolik vydrzi a jak bude sedet. Angel sem sjel az na hranu bez poserprouzku.



Nakonec jsem jeste vymenil zadni desticky. Sice by tu cestu v pohode zvladli, ale nechci nic riskovat, precijen ST je tezkej bike a dual brzdi porad i zadni, takze nove desky od AP Racing organika. Uvidime, jake budou. Na predek pak zkusim sintrovanou smes taky AP Racing.



EDIT 18.8.2022 km 150.757

S malym zpozdenim se chci vratit k vikendovemu vyletu na nejvychodnejsi bod CR. Jeli jsme s partou 4 motorky celkem. Patek sucho a vecerni presun z Kladna do Zamberku. Cca 180 km a pomohlo to poradne zaprasit gumu a zajet desticky. Hlavni program se odehral v sobotu, kdy jsme prejeli Jeseniky a Beskydy. Za ten den jsme dali neco pres 500 km a byla to jizda z 60% v poradnem desti a krom toho, ze Pán prekonal 150T km tak chci vyzdvihnout chovani gum na vode. Takze ve predu mam minimalne na 50% ojete Pirelli Angel GT a na zadku fungl novou Brdigestone Batlax BT020. Obe gumy byly absolutne dokonale, ani naznak nervozity, perfektni vedeni, jistota, grip, proste temer jak na suchu az jsem se kolikrat pristihl, ze musim ubraz, protoze letet 150 v prutrzi je asi fakt nebezpecny Tesne po vyjezdu jsme dali jeste za sucha Skritek a tam jsem se presvedcil, ze Pán umi jezdit na stupacky a nemel jsem u toho pocit nervozity. Dokonce i manzelka me nemlatila a jen do interkomu hlasila, ze uz je fakt blizko k silnici Takze Pán je fakt Pán. Taky jsem zjistil, ze nerpomoky jsou nam k nicemu, protoze na Pánovi vazne neprsi. Cedak jak blazen a my skoro suchy. Plexi jsem musel mit porad v nejnizsi poloze a to pomahalo odvadet vsechny kapky z helmy smerem dolu, takze jsem stale perfektne videl. Kdyz jsem plexi zvedl nahoru, tak jsem videl stale jen miliardu kapek na nem a to mi nevyhovovalo. Takze shrnuto podtrzeno, za deste plexi dolu a frcet.

EDIT 17.11.2022 km 153.785

V Praze si to debilní Vrábel a jeho druzinka serou na hrad a me nejak neda, se na to v telce koukat. Koumam co delat a dostavam fantastickou myslenku, ze je treba upgradovat a poradne, zevnitr, vycistit zadni svetlomet. Na spouste masin otazka vymeny zarovek za LED a prace se sroubovakem na 15 minut. U estecka je to trochu delsi operace. Takze, dolu musi komplet kufry, komplet bocni podsedlove plasty, komplet plotna na topcase, blatnik a pak zadni kapotaz.



po 2,5 hodinach je vse zase zpatky, vana zajebana bordelem, kterej vytekl ze svetla, manzelka nechape, co sem do ty vany vsechno vypustil a ja s rohlikem na rtech oslavuju krasne svitici zadni svetlo + nadherne bile osvetlenou SPZ. Ledky jsem dal tyto:

Philips X-tremeUltinon LED gen2 signální autožárovka 11066XUWX2

[img]https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/46/619552_8489a2f869c444665a2d8d44b01099b7.jpg[/im jižg]

Mely nejlepsi recenze nejvyssi svitivost a s ledkama Philips mam obecne super zkusenosti z prednich obou H4. Osram se na ne nechyta ani nahodou.

Tak to je vse. Tschus.

EDIT 2.4.2023 km: 154.311

Par prvnich letosnich km mam za sebou a prisel cas na vymenu predni backurky. Po lonske vymene zadni jsem opet zvolil znacku Bridgestone tentokrat model BT023F v zesilene verzi GT. Takze kolo dolu a poradna ocista vidlic, krytu motoru, predku motoru a komplet vycisteni brzdovych trmenu. Kontrolou jsem zjistil, ze mam jeste hafo materialu na prednich destickach Brembo a neni potreba je menit. Asi takhle, udelal jsem si to proste delsi a hezci, nez bylo potreba, ale ja uz to tak mam. Samozrejme jsem si z rafku sundal stare zavazi aby mi ho v servisu neodrbali. Poradne vycistil benzinovym cisticem cely kolo, zkontroloval loziska v kole a poradne pocistil co slo. V tydnu to necham obout a o velikonoce snad budu jezdit.



EDIT 25.5.23 km: 155.698

Od zacatku co mam Pana se mi moc nelibilo, ze barvy spojkove a brzdove kapaliny jsou kazda trochu jina. Spojkova byla znatelne tmavsi nez brzdova. No a vcera cestou z prace jsem se rozhod, ze po vecerni vyjizdce obe vymenim za novou DOT4. Stejne jsem nevedel, jak stary kapaliny jsou. Zajel jsem teda do Kelly a kopil 2 pullitrovy baleni DOT4 kazda za 104 penez

Brzdovku i spojkovku uz jsem menil, jen zatim nikdy ne u dual CBS, ale vybaven radnou davkou odvahy jsem se do toho pustil. Delam to vzdy tak, ze odsaju kapaliny z nadrzky na riditkach resp. pod sedlem, tu pak papirem a uchostourama vycistim a nakonec vyfoukam stlacenym vzduchem. Pak do nadrzky naleju novou kapalinu a pak zpusobem odvdusnovacim protlacim novou kapalinu az dolu k odvzdusnovakum. Projedu takhle vzdy cca 1,5 nadobky, abych mel jistotu, ze fakt dostanu vsechnu starou kapalinu ven.

U spojky je to easy, tam je jen jeden odvzdusnovak.

U predni brzdy zacinam levym trmenem, je dal od nadobky. Na predku jsou u Pana horni odvzdusnovaky na predni packu. Na levym trmenu je jeste odvzdusnovak uprostred, ten je spojen se zadkem a vyuzije se pri vymene zadni kapaliny.

Zadni brzda ma odvzdusnovaky 2, predni a zadni. Zacal jsem zadnim, pak prednim a pak prostrednim na levem prednim trmenu.

Operace se NEDÁ udelat v jednom, musi vam nekdo mackat/slapat brzdy a drzet. Vyhodu ma tento postup v absolutne dokonalem odvzdusneni vsech trmenu a spojky bez potreby vakuove odsavacky. Me osobne vylitlo trochu bordelu ze zadniho trmenu.

Celkove mi bohate stacila jedna 0,5 lahvicka a jeste jsem cca 1 dcl vyhodil. Druhou lahvicku jsem mel pro jistotu, ale protoze je netknuta a neotevrena, jde domu do tepla do tmy a za 2 roky prijde k uzitku. Jsem skrblik woe.

Pri odvzdusnovani jsem si vsiml, ze mi krute tece leva vilice, takze next topic bude jejich repas. Uz se tesim, to sem zatim taky videl jen na jůtůbu. Vymenim vsechno co pujde a vidle budou jako novy.

Tak zatim cus.

EDIT 1.6.23 km 155.989

Je den deti a nase deti jsou rozesety po cely republice. Z prace jsem nasranej a smutnej, zena jde na nocni a ja potrebuju utechu a lasku. Idealni stav pustit se do repase prednich vidlic, ktery tecou az hamba a nevim, kdy se delali naposledy. Uz v tydnu jsem objednal repas sadu s olejem od Motoretezy. Perfektni servis jako vzdy. Olej jsem bral Motul W10, repas sadu Allballs, prachovky a tesneni Tourmax. Vsechno dohromady za 2068,- penez. Uz jsem jednou menil olej ve vidlicich na predchozim Vulkanovi, takze tohle by mela byt hracka, ale stejne jsem pro jistotu poprosil o asistenci kamarada, ktery delal repasi na sve Honde Varadero 1000 takze mel o kousek vic zkusenosti, zejmena z narazenim tesneni do vidlic , ktery ja videl jen na youtube. Prinesl mi novodurovou trubku 50mm, ktera se ukazala jako naprosto idealni pro narazeni. Je NEZBYTNE nutne mit v naradi imbus na golu o velikosti 17mm! Bez nej nejdou povolit vrchni zatky vidlic. Ja ho kupoval v Autokelly za 79 penez. Rozborka a sborka sla cela podle servisniho manualu, ktery popisuje vsechny kroky. Novej simerink jsem narazel plastovou trubkou pres starej simerink, to kvuli tomu, abych novej nejak neposkodil. Pridavam par foto. Narocnost casova cca 5 hodin, bylo zasejc hodne cisteni.



EDIT 19.6.23 km: 156.434

Tak je zase potreba neco poladit . Kdyz jsem menil predni gumu, vsiml jsem si, ze je pomerne dost zaspinena oblast okolo vodni pumpy. Vcera probehla rozborka praveho boku a investigace, cim to jako muze byt. Kupodivu se jednalo o absolutne minimalni unik dirkou, ktera je k tomu urcena. Je to malicka kulata dirka cca 1mm, ktera ma za ukol ulevit tlaku, ktery vyviji chladici kapalina pote, co se zahreje. Nejlepe to vystihuje toto video v jeho cca 2/3.



Takze vsechno poradne vycistit, a ze toho bylo za ty roky. Cistil jsem to asi hodinu kartackem na zuby a benzinovym cisticem. Pak probehla zkouska, behem ktere cca 15 minut volnobehu se objevila 1.kapicka, tudiz hura, nemusim resit tesneni pumpy ani jejiho domku. Protoze jsem nevedel, kdy a jakou kapalinu daval majitel predemnou, rozhodl jsem se pro vymenu. O kapaline jsem vedel, ze je modrozelena, coz by mohla byt bud G11 nebo G48.

Ja zvolil G12 znacky Repsol, jiz namixovanou na -40°C koupenou v Alze za 377. Za tu cenu je ji 4 x 1 litr. Vedel jsem, ze budu potrebovat neco okolo 3,5 litru celkem.

Jako hodne dulezite se ukazalo dodrzet postup vypusteni dle dilenskeho manualu. STecko nema vypustni sroub a vypousti se tlustou hadici na chladici + na kazde strane sroubem pod hlavou s hlavou 10mm + odpojenim hadicky z expanzky nalevo. Tim, ze jsem mel sundanou kapotu jen vpravo, bylo vypusteni toho sroubku vpravo easy, ale ten vlevo byl porob, pac sem mel dole jen cerny spodek kapotaze a servisni okynko u hlavy valcu. Mam hubeny a maly ruce, takze po kratky dobe byl sroubek venku. Dostat ho ale zpatky byla operace mandli pres konecnik, takze po asi 10 minutach, odreny cely ruce a milionu sprostejch slov se nejakym zazrakem podarilo chytit zavit a pak uz to bylo easy. Z obou tech sroubku vyteklo jeste fakt hodne nemrzky, proto doporucuju nepreskakovat tenhle krok!

Samotny naliti a odvzdusneni je jiz pak jen otazka 5 minut. Veslo se tam cca 3,5 litru.

Tak mam na 5 let klid.

Ahoj



EDIT 13.9.23 km 159.383

Instalace ukazatele zařazené rychlosti GirpoX.

Můj veliký kamarád měl na jaře nehodu, při které zrušil Varadero a to se odporoučelo na věčný odpočinek. Pár dílů mu z něj zbylo, včetně onoho GirpoX, které bylo kompatibilní s mým ST1300 2007. Nadešel tedy čas na montáž. Venku hlásí na 2 večery hnusně a ja mám chuť se vrtat v motorce. Začínám, jako vždy, studiem na youtube. Kupodivu jsem tam tentokrat nic nenašel, ale mě oblíbené forum St-owners mě zachránilo. Následovalo stažení instalačního manualu a návodu k obsluze, protože po instalaci je nutné resetovaní celého Gipra.

Tohle tedy napíšu jako řadu pro ty, co nechtějí dlouze pátrat, co a kde hledat. K celé instalaci potřebujete 2 místa, kde se budete napojovat. 1. místo je 3 pólový konektor pod pravou kapotou, pod gumovou plachtou za válcem.



Girpo (a myslím vsechny jeho Aliexpres klony) mají samčí a samičí konektor, ktery se "vkládá" do rozpojene původní kabeláže. Je to vidět na fotkách. Timhle je Girpo napájeno a má informaci o otáčkách motoru.

Dále z ukazatele vede ještě 1 drátek v krycí bužírce, má obvykle barvu zeleno/černou. Ten se připojuje do ECU jednotky a dává Girpu info o rychlosti. Snímač rychlosti je u ST1300 na zadním kole, coz se hodí ve chvíli, kdy se system nastavuje. Viz. později.

Takže kabel z Girpa, tedy zeleno/černý se připojuje na žluto/zelený (žlutý se zeleným pruhem) v černém multipin konektoru na ECU. Ta je v zadni části kapotáže uchycena gumou. Jen pro pořádek, v případě, že máte ABS, jako já, je to ta jednotka s 2ma multipin konektory. Ta, která má konektory 3, to je ABS modul. Žlutozelený kabel je v černém multipinu, ne v tom šedivém. Propojení těch dvou kabelů je ideální "zlodějkou" ale tu já neměl, takže jsem kousek oholil, vše smotal, zacínoval a zaizoloval. V tuto chvíli byste při zapnutí zapalování měli na Girpu vidět odpočet od 1 do 6, pokud je ten odpočet od 6 do 1 nebo od 5 do 1 tak je třeba Gipro resetovat. Já musel dělat reset.

RESET =

1. Killswitch do polohy Kill! To aby se pořád netrápilo čerpadlo, bude se hodně zapínat a vypínat klíčkem.
2. Otoč klíčkem do polohy ON a sleduj displej Gipro. Giprp bude pocitat od 1 nahoru. Hned jak skočí na 3 a výš vypni klíček. Toto opakuj 5x (bacha musíš dojít do 3 a více a je to fofr!)
3. Jestli je vse OK, tak při 6 zapnutí by Girpo mělo počítat místo od 1 výš, naopak od 6 do 1 a tím je potvrzeno resetování.

NASTAVENÍ =

Máme na ST1300 kliku, ze snímač rychlosti je na zadním kole, jak jsem psal a je tedy možné nastavit Girpo na místě bez nutnosti jezdit.

Nastavení jsem dělal podle návodu. Je to hracka. Za necelou minutu vše OK. Pak vše sportovat, umístit displej Gipra, já ho dal prozatím na řídítka mezi nádobku pravé brzdy a riditko. Drzi to krásné. Možná ho casem zabuduju do displeje. Uvidím, mám na přemýšlení dost času a na případnou montáž celou zimu.

Za mě už se těším na projížďku o vikend.

Jedno foto po instalaci



EDIT 20.9.23 km 159.643

Byl jsem vyzkoušet Gipro a zjistil jsem, že umístění na řídítkách je sice montážně jednoduché, ale pro jízdu nevhodné. Prostě je to tam mimo zorný pole. Takže rozhodnutí padlo na umístění do přístrojovky. Prozatím jako modul pod rychloměr, časem třeba zabudování někam do nějakého vyříznutého okýnka.

I tak musí budíky ven a je nutná rozborka jejich obalu. Takže plégo dolu, zrcátka dolu, pak 6 šroubů a palubka je venku. Pak 8 šroubů a kryt je dole. Pak nalepit Gipro, vyříznout díru pro kabel a vše zase sestavit. Vysledek here:



EDIT 28.9.23 km: 160.000

Dnes jsem s Pánem minul jeden z jeho milníků



EDIT 29.12.23 km 160.523

Rok se pomalu chýlí ke konci a mě začalo bejt nějak líto, že motorky jen tak stojej připojený na nabíječkách. Venku je dnes krásné skoro jarně a já koumám, kterou vyvenčit. Když jsem si představil zimní moto výstroj, která je proti letní vážně o hodně bachratější, tak představa jízdy na skútru byla sice hodně veselá, ale za idiota bejt nechci. Volba padla na Pana. Byla to správná volba, hezká cca 100 kilometrová vyjížďka po hranici středohoří a bylo mi tak krásně. Btw stále jsou obuté obyč BT023. Mají teda najeto 10.752 a pořád vydím vzorek. Když si představím, že jsem je chtěl v půlce srpna vyhodit, v obavě, že nedají Jeseníky, se musím smát. Tak holt koupená nová guma opět BT023 tentokrát GT musí ještě chvilku čekat. Uvidíme, jak dlouho, na jaro je plánován přírůstek DN-01 do garáže, takže Pan si dá nejspíš letní prázdniny.

EDIT 11.2.24 km: 160.530

DN-01 je už nějakých pár dní v garáži a musí k obuvnikovi. Ideální příležitost se tedy rozloučit s BT023 a obout BT023GT. Takže malá rekapitulace. Obyč verze vydržela 10.572 km. Uvidíme, co vydrží GT verze



A nová bačkora

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
eman65
eman65 napsal 24.03.24 v 17:07 10b.

pěkná práce, děkuju

dettektorr
dettektorr napsal 17.12.23 v 18:47

Neboj. Třeba nějaká přibyde. Ale je fakt, že už sem dlouho nic nepsal. Nějak teď nic nedělám. Jakože vlastně všechno už je hotový

Zeekcr
Zeekcr napsal 17.12.23 v 18:37

Ty tvoje deníky...to je prostě počtení na dlouhé zimní večery... škoda chlape že těch motorek nemáš víc...to by bylo už na knihu...

XLV
XLV napsal 16.04.23 v 12:15 10b.

Škoda, že už tuhle motorku nevyrábí. Musí to bejt fajn cestování.

Pavel1976
Pavel1976 napsal 01.04.23 v 20:21 10b.

Taky mám jednu doma a super, absolutní spokojenost

Více komentářů



TOPlist